Anunțul care îi vizează pe toți clienții Hidroelectrica. Compania a anunțat că termenul limită este luna octombrie
Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie din România, pregătește o nouă facilitate pentru clienții săi. Compania estimează că va lansa o aplicație destinată lor la începutul lunii octombrie a acestui an.
Hidroelectrica, aplicație pentru clienții săi
Această mișcare strategică vine în întâmpinarea celor peste 500.000 de clienți ai companiei, reprezentând un pas important în modernizarea și eficientizarea serviciilor oferite.
Aplicația, care se află acum într-un stadiu de testare, urmează să primească ulterior un modul dedicat procesării plăților, o dată cu finalizarea procedurii de achiziție publică necesară pentru implementarea acestui serviciu adițional.
Potrivit comunicatului oficial al companiei, „aplicația destinată clienților se află în stadiu de testare, urmând ca, ulterior lansării să i se adauge modulul de procesare a plăților (odată cu finalizarea procedurii de achiziție publică). Data estimată pentru lansarea aplicației este începutul lunii octombrie 2023.”
Acest demers vine la doar câteva luni după ce Hidroelectrica anunța, pe 10 martie, planurile de a dezvolta aplicații destinate clienților săi, menționând că acestea vor fi disponibile pentru sistemele iOS și Android.
Compania preciza atunci că aplicațiile sunt în plină dezvoltare, iar echipa de specialiști lucrează la sincronizarea acestora cu bazele de date ale companiei.
Aplicația lansată de Hidroelectrica, gratuită
Pasul următor va fi parcurs în etapele de testare și lansare efectivă, iar sincronizarea cu sistemul informatic va avea loc după ce noile softuri vor fi aprobate și vor funcționa conform standardelor.
Bogdan Buciu, consilier al președintelui directoratului Hidroelectrica, a confirmat ulterior că aplicația se află în teste și a spus că se așteaptă să fie disponibilă gratuit pentru utilizatorii de Android și iOS în acest an.
În plus, acesta a adăugat că Hidroelectrica va începe să emită facturi pentru luna decembrie prin intermediul aplicației mobile. Astfel, compania continuă să se adapteze la nevoile clienților săi, oferindu-le mai multe opțiuni și facilități pentru a interacționa eficient cu compania.
Cu lansarea aplicației în octombrie 2023, clienții Hidroelectrica vor avea acces la un instrument practic și intuitiv pentru gestionarea contractelor, a facturilor și a plăților, contribuind astfel la o experiență mai simplă și mai eficientă în utilizarea serviciilor energetice.