Volkswagen a prezentat un nou model electric: când apare ID.Aero

Volkswagen a prezentat un nou model electric: când apare ID.Aero

După cum a promis, Volkswagen a dezvăluit un nou concept de mașină numit ID. Aero. Aceasta prezintă primul sedan electric al mărcii, care va deveni al șaselea membru al familiei ID. după ID.3, ID.4, ID.5, ID.6 precum și ID. Buzz.

Mențiunea cuvântului „global” este importantă, ca versiune de producție a ID-ului. Aero nu va fi din punct de vedere tehnic primul sedan electric al Volkswagen. Această onoare revine lui e-Lavida, deși acel model – în prezent bazat pe a treia generație Lavida – este vândut doar în China și, prin urmare, nu se califică drept model global.

ID-ul. Aero poate fi considerată ca o evoluție a I.D. Vizzion, care este un alt concept care prezintă un sedan electric Volkswagen care și-a făcut debutul în 2018.

Volkswagen spune ID. Aero măsoară cinci metri lungime, făcându-l mai lung decât actualul Passat B8. Bazându-se pe platforma Modular Electric Drive Matrix (MEB) ca și restul gamei ID, producătorul de mașini spune că a reușit să pună în aplicare un ampatament lung, deși nu au fost precizate date exacte.

Un model frumos

În ceea ce privește exteriorul, caroseria elegantă, cu o linie de acoperiș asemănătoare unui coupe și o suprafață netedă, contribuie la un coeficient de rezistență scăzut de doar 0,23. În ceea ce privește designul, ID. Din față, noul model are o admisie proeminentă și „colți” care încadrează trei elemente de iluminare de fiecare parte a barei de protecție.

Farurile sunt, de asemenea, ușor încastrate în corp și sunt legate printr-o bară luminoasă, același lucru fiind replicat pentru stopurile din spate, deși într-o temă întunecată.

Există, de asemenea, o schemă de vopsea în două tonuri, cu albastru deschis polar metalic fiind culoarea principală, contrastată cu un acoperiș negru care este accentuat de o bandă cromată deasupra geamurilor.

Volkswagen nu spune cât de multă putere produc motoarele electrice, dar a spus ID. Aero este echipat cu o baterie litiu-ion de 77 kWh. Cu coeficientul de rezistență scăzut, compania spune că este posibilă o autonomie de până la 620 km conform standardului WLTP.

În Europa, producția este programată să înceapă la uzina din Emden anul viitor.

Etichete: