Se închide Tarom? Ministrul Transporturilor, afectat de întârzieri: „Voi lua o decizie săptămâna viitoare”
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, se numără printre persoanele afectate de întârzierile Tarom, motiv pentru care răbdarea lui a ajuns la capăt și va lua o decizie săpatămâna viitoare. El a adăugat că cine nu înțelege că trebuie pus în aplicare planul pentru salvarea Tarom, înseamnă că trebuie să plece.
Se închide Tarom? Declarațiile lui Sorin Grindeanu
Sorin Grindeanu a explicat că a avut o întârziere de o oră și un sfert, iar cu altă ocazie de patru ore. El a afirmat că există o explicație tehnică a companiei Tarom, însă este indaminisibil să nu există servicii pentru astfel de întârzieri.
„Ca şi acţiune pe care o face fiecare persoană în parte, unii reuşesc să fie manageri mai buni, alţii mai puţin bun. Da, am zburat cu Tarom, duminica aceasta a avut întârziere o oră şi un sfert.
Duminica trecută avionul a plecat după aproape 4 ore. Eram cu ceilalţi călători pe Aeroportul din Timişoara. Ar exista o explicaţie tehnică a celor de la Tarom, dar e inadmisibil, pe orice cursă, să nu fie servicii pentru astfel de situaţii de întârziere, furnizare de apă.
Răbdarea mea a ajuns la final şi voi lua o decizie spre finalul săptămânii viitoare”, a afirmat Sorin Grindeanu.
El a fost întrebat dacă se dorește închiderea companiei de stat, singura de acest fel.
„Cine nu înțelege, trebuie să plece”
„Cine nu înţelege că trebuie pus în aplicare planul de a încerca să salveze compania Tarom, atunci trebuie să plece”, a fost replica ministrului.
„Eu am anunţat că sunt câteva companii în coordonarea Ministerului Transporturilor, eu nu sunt şeful Tarom, are un director general, nu sunt şef la Metrorex sau CFR călători.
Sigur că sunt în coordonarea mea şi tocmai de aceea răspund pentru asta. Am dat ordin pe toate companiile din subordinea Ministerul Transporturilor, fără excepţie, la 109. Va apărea anunţul public pentru depunere de CV. Sunt aşa CNAIR, CFR Călători şi Metrorex.
Am făcut licitaţie tot pentru cei care se ocupă de găsirea de personal. România nu îşi permite să piardă o companie naţională, cum au pierdut ţări din jurul nostru. Au rămas în picioare Aero în Polonia şi Tarom. Bulgarii ai pierdut demult.
Cine nu înţelege că acel plan cu Comisia Europeană trebuie pus în aplicare astfel încât să încercăm să salvăm Tarom, înseamnă că trebuie să plece. Faptul că găsim noi o soluţie aşa temporară, nu mai merge. Lucrurile se vor termina rapid.