Peugeot crește sub Stellantis: cum s-a descurcat în 2021
Vânzările Peugeot au crescut cu 5% la nivel global, determinate de creșteri în afara pieței europene de bază a mărcii Stellantis.
Vânzările globale ale Peugeot au crescut cu 5% în 2021, la 1,21 milioane, a spus marca Stellantis, impulsionate de câștigurile puternice din afara Europei, cea mai mare piață a sa, unde vânzările au crescut doar ușor.
În noua zonă extinsă a Peugeot Europa, vânzările au fost de 943.805. Aceasta reprezintă un câștig de aproximativ 3% pentru ceea ce erau două regiuni separate înainte de formarea grupului Stellantis în ianuarie 2021.
A doua piață ca mărime, Orientul Mijlociu și Africa, a crescut cu 20%, până la 109.876 vânzări. Vânzările din America Latină au crescut cu 52%, până la 83.429.
Vânzările în China, unde vânzările Peugeot au atins un vârf de peste 500.000 în 2016, au fost de 37.815, deoarece Stellantis încearcă să-și reconstruiască afacerea, cândva înfloritoare, pe cea mai mare piață de automobile din lume.
Mașina compactă 308 și pickup-ul Landtrek au fost lansări cheie
În ansamblu, Peugeot și-a crescut vânzările în afara regiunii sale europene cu cinci puncte procentuale, până la 23,7%, încercând să-și reducă dependența de piețele interne.
Cele două modele cele mai vândute ale Peugeot au înregistrat câștiguri puternice. Vânzările mașinii mici 208 au crescut cu 12%, până la 270.700, iar vânzările SUV-ului 2008 au crescut cu 28%, până la 247.600.
Lansările cheie au fost noua generație 308 hatchback compact și break, începând din octombrie; și pickup-ul Landtrek, dezvoltat pentru piețele non-europene.
Peugeot încetează, de asemenea, vânzările de oferte de tren motoare cu combustie pentru camioneta Rifter în Europa, în favoarea exclusivă a motorului complet electric.
Peugeot a spus că 34% dintre mașinile sale au fost vândute cu niveluri de echipare mai mari, o creștere cu 1,3 puncte procentuale.
Citroen, marca Stellantis, a înregistrat o creștere cu 7% a vânzărilor în 2021.
Stellantis își va prezenta rezultatele financiare și de vânzări pentru întregul an pe 23 februarie, înainte de prezentarea de 1 martie a strategiei pe termen mediu a grupului vechi de un an.