Meta „se dă cu lumea”. NFT-urile, noua „fiță” de pe Facebook și Instagram: ce știm despre asta
Meta și-a îndeplinit promisiunea față de utilizatori și le-a pus la dispoziție suport NFT (token nefungibil).
Utilizatorii pot posta acum „obiectele” digitale de colecție pe care le au în portofelele digitale de pe Facebook și Instagram. După ce conectează portofelele digitale la o aplicație, vor putea accesa NFT-uri de pe ambele aplicații, ceea ce ușurează un pic întregul proces.
Compania a decis să facă această mișcare la câteva săptămâni după ce a extins accesul la funcțiile NFT ale Instagram în alte zeci de țări.
NFT-urile de pe Facebook și Instagram, cel mai recent „pariu” făcut de Zuckerberg
Meta a început să testeze NFT-urile pe Facebook la începutul acestei veri, însă mișcarea cu adevărat oficială se întâmplă acum. Gigantul se afundă vertiginos în teritoriul NFT, chiar dacă piața din spatele acestora a suferit scăderi semnificative în ultimele luni.
Totuși, trebuie menționat că există indicii că Meta lucrează la o piață în care oamenii pot cumpăra și vinde NFT-uri, dar rămâne de văzut dacă utilizatorii vor fi interesați de asta, de vreme ce compania lui Mark Zuckerberg a cam dat rateuri în ultima perioadă.
Totuși, lumea pare să se îndrepte în direcția asta, iar această afirmație poate fi susținută inclusiv de reprezentația lui Snoop Dogg și a lui Eminem la MTV Video Music Awards. Cei doi au prezentat versiuni animate ale NFT-urilor lor.
Totuși, lumea în care trăim acum este una destul de instabilă din punct de vedere financiar, așadar se poate spune că Meta face un pariu destul de riscant. Însă cum toate realizările epocale s-au produs pe fondul unor decizii riscante, putem începe să punem pariuri pe succesul pe care îl va avea Zuck, atunci când vine vorba despre noua funcție.
Ce-i drept, alinierea cu prezentul pare un pas logic, mai ales dacă este să luăm în calcul faptul că Meta a fost acuzată, în ultima perioadă, că ar promova servicii învechite care nu se mai pliază pe cerințele actuale.