Influencerii se îmbogățesc în România: noul program prin care ”vor fi finanțați” de Ministerul Turismului

Influencerii se îmbogățesc în România: noul program prin care ”vor fi finanțați” de Ministerul Turismului

În cazul în care nu erau suficiente mecanisme prin care influencerii să se îmbogățească pe meleaguri mioritice, Ministerul Turismului vrea să implementeze încă unul. Este vorba de cheltuirea unor sume semnificative pentru ca personalitățile online să promoveze România.

Cel mai nou program de ”finanțare” a influencerilor vine de la Ministerul Turismului și are ca scop „creșterea nivelului de conștientizare a turiștilor străini și interni cu privire la România ca destinație atractivă și consolidarea poziției ca o destinație turistică atractivă pe piața internațională a turismului de tip city break, îmbinat cu turismul enogastronomic, inclusiv și partea de experiență și agrement”, conform Profit.ro.

selly-piscina

Dacă ai mulți urmăritori, s-ar putea să te îmbogățești

„În epoca marketingului digital, cu toate rețelele sociale, oamenii care au o mulțime de urmăritori joacă un rol de influență imens în luarea deciziilor de “cumpărare” a celor care îi urmăresc. Folosirea Influencer Marketing în strategia de publicitate online (digital) înseamnă a transmite, printr-o voce recunoscută, admirată și de încredere, informații care influențează călătoria de cumpărare, învățare, recunoaștere, considerație și decizie a unui număr mare de persoane.

Principalele beneficii ale colaborării cu un Influencer Marketing sunt segmentarea publicului țintă, adică se ajunge la publicul potrivit ce este deja interesat de nișă, rezultatele generate de marketingul de influență pot merge dincolo de atragerea de noi urmăritori, dar poate influența îmbunătățirea imaginii unui brand, respectiv a unei destinații, marketingul de influență reprezintă o modalitate de a consolida imaginea, contribuie la decizia de vizitare a unei țări/destinații și influencerii prin informațiile pe care le oferă despre anumite mărci, produse sau destinații dând încredere și credibilitate”, este argumentul ministerului.

În ceea ce privește platformele care sunt vizate de inițiativa autorităților române, acestea sunt cele la care te aștepți. Perioada de desfășurare a campaniei este septembrie – octombrie 2022. „Este importantă identificarea publicului-țintă prin influencerii potriviți care să fie prezenți pe principalele platforme de social media, cum ar fi: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, TikTok etc. În plus, ne interesează menționarea destinațiilor de city break din România de către influencerii aleși prin mesaje atractive în podcast-uri și bloguri”, spun reprezentanții instituției.

Prin acest program, contra cost, oficialii din Minister își doresc să obțină de la influenceri postări veridice, neînșelătoare și verificabile. Este foarte important ca aceeași influenceri să nu discrediteze sau să denigreze destinația turistică România, iar postările să fie autentice/creative.

Citește și: