Greșeala pe care nu o conștientizează românii în Lidl, Kaufland sau alte magazine atunci când fac cumpărăturile: este ilegal și totuși a devenit un obicei
Românii fac de multe ori greșeala aceasta atunci când se află în magazine precum Lidl sau Kaufland. Cu toate acestea, un simplu gest la care nu s-au gândit, le poate aduce mari probleme.
Românii obișnuiesc să ia cu asalt magazinele lor preferate precum Lidl sau Kaufland, petrecând foarte mult timp printre rafturi, atunci când fac cumpărăturile săptămânale. Timpul petrecut acolo îi determină ca, aflați printre rafturi să consume diferite produse pe care intenționează să le achiziționeze.
Aceștia deschid spre exemplu o apă sau mănâncă un produs înainte de a fi plătite, iar acest lucru este ilegal, cu toate că păstrează ambalajul pe care urmează să îl scaneze la casă. Acest comportament greșit, ca și altele, precum conduita la plajă despre care am vorbit într-un articol anterior, le poate aduce probleme românilor.
„În comerț, regula generală este: ‘Bunurile rămân în proprietatea comerciantului până la achitarea lor’. Strict vorbind, acest lucru înseamnă că consumul de alimente în supermarket nu respectă cerințele legale.”, au spus reprezentanții Kaufland pentru echo24.de.
Greșeala pe care și tu o poți face în Lidl sau Kaufland
Atât Lidl cât și Kaufland sunt magazine care provin din Germania, o țară unde regulile sunt respectate cu strictețe. Lidl reprezintă un lanț de magazine fondat în Germania și operat de concernul Lidl Stiftung & Co.KG, avându-și sediul în orașul Neckarsulm.
La nivel mondial, Lidl deține aproximativ 10.000 de magazine, acestea regăsindu-se în Germania, Franța, Austria, Belgia, dar și în alte țări ale Europei de Vest, Europei Centrale, Europei de Nord și Europei de Est. Familia Swarz este cea care a dat naștere magazinului, iar numele inițial era Schwarz Lebensmittel-Sortimentsgrosshandlung.
În urmă cu cinci decenii, primul magazin modern era construit, putând fi regăsit și în prezent. Primul magazin de tip discount Lidl era deschis în anul 1973, fiind preluat modelul Aldi. În anul 1977, Joesf Schwarz și Dieter Schwarz creau Lidl&Schwarz, fiind forma modernă a lanțului de magazine pe care le putem regăsi în prezent și care se află în foarte multe țări.