FOTO Submarinele de lux pentru bogați arată la fel de futurist ca o plimbare-n spațiu
Pentru a obține o experiență plină de adrenalină, oamenii bogați par să tânjească după adâncurile oceanului. Companiile private de submarine încearcă să le facă mofturile, pentru o sumă modică. Iată cum arată submarinele de lux.
O companie olandeză care se numește U-Boat Worx – da, împărtășesc același nume cu infamele submarine germane din ambele Războaie Mondiale – le oferă acum celor bogați șansa de a face explorări de lux la mare adâncime, cu „submarinul NEXUS”. Despre acest submarin se spune că se poate scufunda până la 200 de metri sub suprafață.
„NEXUS le oferă un sentiment de altă lume celor care caută cea mai netulburată priveliște”, se arată pe site-ul U-Boat Worx.
Who wants their own SUBMARINE?
NEXUS Series – U-Boat Worx https://t.co/1Tdes26Wji pic.twitter.com/g8zYiWudes
— 🇺🇦Evan Kirstel #TechFluencer (@EvanKirstel) April 25, 2022
Având în vedere ferestrele panoramice și cele nouă locuri rotative pentru pasageri, se pare că într-adevăr ar fi o experiență din altă lume.
Cum să te scufunzi ca-n cărțile lui Jules Verne cu submarinele de lux
Startup-ul cu submarine NEXUS nu este submarin de mare adâncime al companiei – are mai multe modele care variază în dimensiuni, deși acesta este cel mai mare de departe. Înăuntru au loc doar doi până la cinci pasageri. Nu au spus nimic despre prețurile pentru niciuna dintre ofertele lor, ceea ce ne face să bănuim că ar costa o avere mică până la medie.
Deși există excursii ieftine cu submarine în oceane puțin adânci, în destinații de vacanță precum Hawaii, există încă relativ puține oportunități pentru cei bogați de a se scufunda în stilul Jules Verne.
Ca referință, anul trecut, Aston Martin a făcut echipă cu compania de submarine Triton, pentru a oferi o experiență de lux „ultra-exclusivă” cu submersibilul său Project Neptune. Mai mult, în 2018, compania de turism Blue Marble Private a început să ofere tururi ghidate ale Titanicului scufundat la prețul de 105.129 de dolari de persoană. La acea vreme, compania a spus că prețul era același cu costul pentru un bilet pe nava originală, deși ajustat pentru inflație. O companie a construit chiar și un submarin galben adevărat în stilul single-ului, albumului și filmului de animație iconic al The Beatles, Yellow Submarine.