Ford Kuga PHEV: clienții demontează un mit, de ce este important
Ford a realizat o statistică privind modul de utilizare a modelului Kuga PHEV, care funcționează cu motor pe benzină și baterie cu reîncărcare la priză.
Datele transmise arată că proprietarii acestor mașini nu „uită” să încarce, așa cum sugerau unele analize de piață, astfel că mașina aduce o îmbunătățire importantă a consumului de carburant.
Ford demontează astfel de concluzii cu ajutorul unor statistici realizate cu ajutorul datelor culese de la mașinile Kuga PHEV, un model care a ajuns lider în Europa pe acest segment. Potrivit statisticilor, utilizatorii acestui model au încărcat în mod regulat bateria, în special noaptea. Concluzia Ford a fost că încărcările s-au făcut în zilele în care a fost folosită mașina.
Astfel, în perioadele de conectare ale mașinii, gradul mediu de încărcare a bateriei a fost de 30%, ceea ce înseamnă că bateria este încărcată adesea înainte de a se descărca complet. Acest lucru subliniază că sistemul hibrid este funcțional și generează reduceri importante de emisii de CO2.
Kuga un model de urmat
Ford Kuga PHEV a fost cel mai vândut automobil din acest segment, în 2021, în Europa, cu 48.000 de exemplare, potrivit datelor transmise de companie.
Ford spune că vânzările vehiculelor plug-in hibrid și electrice au avut o pondere de 19% din toate vehiculele noi vândute în 2021, în comparație cu 21,7% pentru vehiculele cu motor diesel. Mai mult de jumătate din vehicule Kuga vândute în 2021 au fost plug-in hibrid sau full-hibrid.
“Nu orice client poate trece direct de la benzină sau motorină la un vehicul complet electric. Acesta este motivul pentru care am creat modelul nostru Kuga Plug-In Hybrid care oferă ce este mai bun din ambele lumi și vânzările peste orice alt tip de PHEV în Europa ne arată că am avut exact rețeta corectă,” a declarat Glen Gold, Ford Kuga Vehicle Line Director.
“Ford este dedicat unui viitor electrificat, iar mașinile precum Kuga Plug-In Hybrid ajută clienții să facă acest pas împreună cu noi.”