13 apr. 2022 | 16:13

FIFA lansează propriul serviciu de streaming: ce vei putea vedea pe FIFA+

ACTUALITATE
FIFA lansează propriul serviciu de streaming: ce vei putea vedea pe FIFA+

FIFA lansează o platformă digitală de streaming. Pe FIFA+, fanii fotbalului vor putea urmări peste 40.000 de partide anul acesta.

FIFA+ oferă abonaților streamuri live ale meciurilor masculine și feminine, precum și o serie de seriale și documentare originale. Platforma va găzdui, de asemenea, o arhivă vastă de jocuri mai vechi din Cupele Mondiale anterioare, precum și știri, statistici și propria ligă fantastică.

FIFA+ este gratuit și nici nu trebuie să-ți faci cont

Dar ceea ce este probabil să fie atracția majoră pentru utilizatori sunt jocurile live, FIFA spunând că va afișa „echivalentul a 40.000 de jocuri live pe an”. La lansare, vom vedea aproximativ 1.400 de meciuri pe lună, cu această cifră „în creștere rapidă”, până când ne vom apropia de patru mii pe lună. Seriale originale, inclusiv documentare despre Ronaldinho, Dani Alves și Lucy Bronze vor ajuta la evidențierea motivelor pentru ca utilizatorii să stea pe platformă.

FIFA speră ca prin noul serviciu de streaming să contribuie şi la creşterea interesului pentru Campionatul Mondial din 2022, chiar dacă pe acesta nu vor fi transmise meciurile din Qatar.

FIFA informează că meciuri din o sută de țări vor putea fi urmărite live, inclusiv din campionatele de top ale Europei. Mai mult, înaintea Campionatului Mondial din Qatar, pe platformă vor putea fi urmărite toate meciurile filmate vreodată la turneele finale, peste două mii de ore de conținut, începând cu anii 1950.

„Acest proiect reprezintă o schimbare culturală în ceea ce privește modul în care diferite tipuri de fani ai fotbalului doresc să se conecteze și să exploreze jocul mondial”, a declarat președintele FIFA, Gianni Infantino, citat de Reuters.

Pentru început, serviciul de streaming va fi gratuit şi va afişa reclame. În plus, se pare că meciurile pot fi urmărite chiar şi fără crearea unui cont. Cei de la FIFA spun, însă, că modelul de business s-ar putea schimba pe viitor, în funcţie de evoluţia serviciului.