Dacia Spring, victorie fără precedent în România: performanța care merită toate laudele

Dacia Spring, victorie fără precedent în România: performanța care merită toate laudele

Dacia Spring este prima mașină electrică a brandului de la Mioveni și un exemplar impresionant din multe puncte de vedere, mai ales din prisma prețului. Din acest motiv, nu ar trebui să vină ca o surpriză numărul de unități livrate până la această oră.

„Un client din București a devenit posesorul celui de-al 5.000-lea vehicul Dacia Spring vândut pe piaţa din România. Autoturismul, de culoare Lightning Silver, a fost achiziționat prin intermediul programului de reînnoire a parcului auto național, Rabla Plus”, se arată într-un comunicat al constructorului de la Mioveni.

Dacia Spring, după 5000 de unități în România

Oficialii Dacia au publicat un comunicat prin care dezvăluie comercializarea a nu mai puțin de 5000 de unități Dacia Spring pe piața din România. La această oră, în întreaga Europă, discutăm de aproape 40.000 de unități care au fost înmatriculate.

Pe piața autohtonă, Dacia Spring a început să fie disponibilă toamna trecută, primele unități fiind livrate în luna octombrie. Mașina avea la acea vreme o valoare de achiziție de 18.100 de euro, dar, între timp, a sărit până la aproximativ 20.300 de euro. La această sumă se mai adaugă vreo 650 de euro dacă vrei să o încarci cu o ușurință sporită în mai multe locuri, inclusiv acasă. În teorie, ar fi trebuit să existe și o variantă mai ieftină, intitulată Confort, dar aceea nu a mai ajuns niciodată pe piața din România, chiar dacă a fost anunțată.

Exemplarul cu numărul 5000 a avut finisajul Lightning Silver și, la fel ca toate celelalte unități, s-a vândut prin intermediul programului Rabla Plus. Practic, Guvernul României a achitat aproximativ 45 de milioane de lei sub forma deconturilor de vouchere Rabla ca aceste 5000 de mașini să ajungă la proprietari.

La această oră, Dacia Spring este al cincilea cel mai bine vândut automobil pe piața din România, la mică distanță de Ford Puma. Este important de reținut că mașina electrică românească nu se asamblează la Mioveni ci vine din China.

Citește și: