Dacă ai un Fitbit, trebuie să știi asta: te poate arde la mână, trebuie trimis înapoi

Dacă ai un Fitbit, trebuie să știi asta: te poate arde la mână, trebuie trimis înapoi

Fitbit le-a cerut tuturor clinților săi să returneze de urgență ceasurile inteligente Ionic, fabricate și vândute în perioada 2017-2020.

În anunțul său, compania a explicat că bateria litiu-ion a modelului s-ar putea supraîncălzi și poate prezenta un pericol de arsuri, cu toate că a sugerat că aceste cazuri sunt izolate.

Potrivit Consumer Product Safety Commission (CPSC), Fitbit a primit cel puțin 174 de sesizări, în ceea ce privește supraîncălzirea bateriei ceasului. A primit, de asemenea, 78 de sesizări de arsuri care includ două arsuri de gradul doi și patru de gradul trei, în SUA, dar și în alte state din lume.

Fitbit a ales să acționeze precaut, dar cam târziu

Compania, care a încetat să vândă produsul în 2020, înainte de a fi achiziționată de Google, a vândut aproximativ un milion de ceasuri inteligente Ionic în SUA și 693.000, la nivel internațional. Cu toate că aceste acuzații de arsură la mână nu sunt valabile pentru toate dispozitivele vândute de Fitbit, firma a decis să le ceară clienților să returneze achizițiile, ca măsură preventivă, chiar dacă târzie.

După cum menționam anterior, Iconic, de la Fitbit, a apărut pe piață în 2017, iar modelul a reprezentat primul smartwatch în toată regula, produs și vândut de companie. Nu a durat mult până când utilizatorii au acuzat că modelul te arde pe mână. Așadar, un număr din ce în ce mai mare de clienți au cerut ca Fitbit să primească înapoi modelul.

Compania a ținut cont de cerințele oamenilor, însă nu când ar fi trebuit, luându-i suficient timp până să decidă, în mod oficial, rechemarea „la bază” a modelului cu probleme evidente.

În schimbul returnării produsului, clienții vor primi suma de 299 de dolari, chiar dacă au apucat să îl folosească o perioadă. Mai mult, tot ei vor primi o reducere de 40% pentru achizițiile viitoare, în contul returnării.

Chiar și așa, devine greu de crezut că, după o asemenea ispravă, va mai avea cineva încredere în viitoarele produse, fie ele reduse și cu 40%. Totuși, s-ar putea ca Google să ajute.

Citește și: