Black Friday 2022, confirmat oficial: când este ziua cu cele mai bune oferte la eMag, la Altex
Black Friday 2022 este cel mai așteptat eveniment de shopping al anului, cu cele mai substanțiale reduceri. Din acest motiv, nu ar trebui să vină ca o surpriză faptul că mulți români abia așteaptă să înceapă Black Friday la eMag sau Altex.
Gigantul eMag a creat de unul singur o tradiție de proporții astronomice în jurul ideii de Black Friday. Oamenii se trezesc dimineața devreme sau se culcă dimineața devreme pentru a prinde primele reduceri, cele mai bune, cele mai atractive. În contextul scumpirilor pe toate planurile din ultimul an, nu ar trebui să vină ca o surpriză faptul că românii abia așteaptă Black Friday 2022, atât la eMag, cât și la Altex sau alți comercianți importanți ai momentului.
Black Friday 2022 la eMag, când se ține în acest an
eMag nu se dezice de la evenimentul anual de shopping nici de această dată și s-a angajat să-l organizeze pe 11 noiembrie, într-o vineri. Cel mai probabil, ca în anii trecuți, reducerile vor fi publicate la prima oră a dimineții, la 7:00 sau la 8:00, deși, cu o zi înainte, vor exista deja listele cu cele mai atractive produse pentru care românii vor sta la o coadă virtuală.
În cazul Altex, Black Friday 2022 se va întinde pe parcursul unei luni întregi, la fel ca în 2021. Startul se va da pe 27 octombrie cu o mențiune foarte importantă. Produsele din promoție se vor schimba la fiecare 7 zile, urmând ca cele promovate anterior să revină la prețul uzual. În acest fel, comerciantul ambiționează utilizatorii ”să-i calce pragul” online în fiecare zi sau la fiecare câteva zile.
În mod previzibil, Black Friday 2022 vine cu niște promisiuni menite să depășească toate recordurile. eMag, de exemplu, vrea să depășească cele 4,5 milioane de produse aduse în ofertă anul trecut. Din câte se pare, pregătirile au început din vară, iar așteptările utilizatorilor sunt foarte mari.
”Am început pregătirile încă din luna iulie împreună cu cei 42.000 de selleri din platformă, alături de care ne propunem să depășim numărul de oferte de anul trecut, care a fost de peste 4,5 milioane de produse. Avem deja sute de mii de produse în campaniile curente, iar de Black Friday vrem să oferim clienților cele mai multe produse la reducere pe care le-am avut vreodată.
Am investit mult în aceste pregătiri, iar în ce privește livrarea, anul acesta suntem gata să livrăm de la cel de al doilea depozit al nostru de la Joița, dotat cu rafturi inteligente și roboți de ultimă generație, după o investiție în tehnologie care s-a ridicat la peste 43 de milioane de euro. Prin urmare, livrarea va fi mai bună ca niciodată” – a declarat Stejara Pircan, senior VP Commercial în cadrul eMag pentru Știrile ProTV.