27 dec. 2022 | 10:01

Anunțul Hidroelectrica pentru toți clienții din România: dacă ai probleme cu factura la energie, trebuie să știi asta

ACTUALITATE
Anunțul Hidroelectrica pentru toți clienții din România: dacă ai probleme cu factura la energie, trebuie să știi asta

De ceva timp, Hidroelectrica este furnizorul de energie din România cu cele mai mici prețuri. Din păcate, este departe de a fi perfect și, la fel ca alți giganți din industrie, din cauza schimbărilor legislative de pe o zi pe alta, a întârziat foarte mult cu facturile pentru clienți. Lucrurile ar trebui însă să se remedieze în perioada următoare.

Hidroelectrica tocmai a anunțat finalizarea procesului de actualizare a sistemului de facturare pentru clienți. Practic, a reușit să-și actualizeze aplicațiile software în concordanță cu modificările legislative din ultimele săptămâni și luni. Astfel, din acest moment, ar trebui să fie reluată facturarea către clienți.

Hidroelectrica îți explică cum ceri eșalonarea facturilor

“Ne bucurăm să vă aducem la cunoștință faptul că Hidroelectrica a implementat cu succes noul sistem informatic de facturare. Acesta integrează soluții software de ultimă generație capabile de gestionarea optimă a numărului crescut de clienți casnici și non-casnici aflați actualmente în portofoliul societății, precum și a acelora care vor dori să încheie contracte de furnizare pe viitor.

Vă asigurăm că facem eforturi pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite tuturor clienților, iar trecerea la noile programe informatice a reprezentat unul dintre pașii absolut necesari făcuți în această direcție. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat de perioadele de întârziere în emiterea facturilor.

Dorim să reamintim că termenul de plată a facurilor emise de către Hidroelectrica este unul relaxat, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.

Dacă vă aflați în dificultate în ceea ce privește plata facturilor, aveți posibilitatea de a opta pentru eșalonarea sumelor restante, plata urmând a fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale. Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare.

Formularul tip pentru cererea de eșalonare este disponibil pentru descărcare în format electronic:

CLIENT CASNIC

sau

CLIENT BUSINESS

După completare, acesta poate fi trimis la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro. sau poate fi depus în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central.

Reamintim că Hidroelectrica nu utilizează intermediari în relația cu clienții săi, actuali și potențiali, astfel că pentru orice chestiune de interes (contractare, facturare etc.) vă rugăm să vă adresați exclusiv reprezentanților companiei sau să utilizați platformele electronice puse la dispoziție de societate.”

Ca referință, la momentul de față, Hidroelectrica este cel mai mare producător de energie electrică din România și continuă să crească și pe piața de furnizare. Are șanse să ajungă în scurt timp pe poziția a treia în topul furnizorilor la nivel național, după Enel și Electrica.

La 11 ani am instalat primul meu Windows 95, iar la 14 ani mi-am cumpărat o rachetă de Pentium la 133 MHz cu 128 MB RAM si hard disk de 160 MB. După bacalaureat m-am angajat, timp de mai bine de trei ... vezi toate articolele