15 iun. 2022 | 15:25

Anunțul Dacia pentru toți clienții: schimbarea inevitabilă se produce acum, ce înseamnă pentru români

ACTUALITATE
Anunțul Dacia pentru toți clienții: schimbarea inevitabilă se produce acum, ce înseamnă pentru români

Producătorul român de automobile Dacia a finalizat cea de-a treia și ultima etapă din procesul de implementare a noii identități vizuale a mărcii de la Mioveni.

Fondată în 1966 cu ajutorul expertizei Renault și a ambițiilor comuniste, Dacia a fost în cele din urmă achiziționată de Renault, la aproape zece ani după căderea regimului comunist.

Este vorba despre aplicarea noului logo pe Spring, Sandero, Logan, Jogger și Duster.

Simbolul poartă denumirea de Dacia Link și se va regăsi în centrul noii grile frontale și pe jantele tuturor modelelor. De asemenea, noul logotip va fi aplicat și pe partea posterioară a mașinilor, precum și la interior, pe volan. În general, emblema Dacia Link este prezentată în mijlocul grilei frontale, iar D-ul și C-ul sunt acum stilizate în alb.

„Compusă din literele D și C stilizate, legate între ele asemenea verigilor unui lanț, noua emblemă evocă în același timp robustețe și simplitate”, se precizează în comunicatul oficial.

dacia link

Un stil nou

Nu în ultimul rând, un finisaj cu numele de Gris Mégalithe este folosit pentru șinele de acoperiș, plăcile de protecție față și spate și oglinzile laterale ale modelelor Sandero Stepway și Duster.

”Prezentarea noii identități vizuale pe toate modelele gamei Dacia reprezintă cel de-al treilea și ultim capitol al strategiei lansate în urmă cu mai mult de un an. Acest nou univers vizual reflectă valorile noastre – simplitate, robustețe, spirit autentic – sub o formă mai afirmată și mai modernă. Noua identitate reprezintă un impuls vizibil pentru Dacia în îndeplinirea ambițiilor sale”, spune Denis Le Vot, directorul general Dacia.

În comunicatul atașat, Dacia a confirmat, de asemenea, că toate vehiculele vor fi limitate la 180 de kilometri pe oră din 2023. Dar compania română nu este singura, de altfel Volvo a fost prima companie care a limitat autonomia la 180 km/h încă din 2020, ca parte a politicii „fără decese” a companiei.

Din 16 iunie, clienții vor putea comanda modelele Dacia cu noua identitate vizuală. Prezentarea oficială a gamei va avea loc în cadrul Salonului Auto de la Paris, care va avea loc în luna octombrie. Primele modele vor ajunge la dealeri la finalul anului curent.