Akka Arrh, unul din cele mai grele jocuri din istorie: când se lansează, pe ce platformă
Dezvoltatorul legendar Jeff Minter aduce stilul său caracteristic pe remake-ul Akka Arrh.
Atari reînvie Akka Arrh, un joc arcade din 1982 anulat pentru că audiența de testare a considerat că era prea dificil. Pentru remake, editorul face echipă cu dezvoltatorul Jeff Minter, al cărui stil psihedelic, synthwave pare ideal pentru ceea ce Atari descrie drept „un vis febril în cel mai bun mod posibil”.
Akka Arrh a folosit un trackball pentru a ținti inamicii, deoarece jucătorul controlează Sentinel-ul fixat în centrul ecranului pentru a evita valurile de atacatori care vin. Înconjurând Santinela este un câmp octogonal, pe care trebuie să-l aperi; dacă inamicii se strecoară înăuntru, poți să faci zoom pe ei pentru a-i respinge înainte de a te deplasa înapoi pentru a respinge restul valului. Având în vedere simplitatea majorității jocurilor de la începutul anilor 1980, nu este surprinzător că această complexitate relativă a dus la un raport nefavorabil din partea grupului de testare.
Atari și Minter au avut o relație tulburată
Atari și Minter au lucrat împreună în anii 1990, deoarece compania sa Llamasoft a creat jocuri precum Tempest 2000 pentru Atari Jaguar. Din păcate, cele două părți au avut o dispută în anul 2015, când Atari a blocat succesorul spiritual al unui joc creat de Minter de la lansare.
Cu toate acestea, cele două părți au remediat lucrurile până în 2018, când au lansat Tempest 4000, o continuare a jocului original creat de Minter cu binecuvântarea Atari, deținătorul drepturilor.
Atari spune că remake-ul are două moduri, 50 de niveluri și salvări, așa că nu trebuie să începi de la început când inamicii îți depășesc inevitabil Sentinel. În plus, compania spune că oferă setări de accesibilitate pentru a reduce tonul imaginilor trippy pentru persoanele sensibile la lumină intensă, culori și animații.
Noul joc va fi lansat pe PC, PS5 și PS4, Xbox Series X/S, Nintendo Switch și Atari VCS la începutul anului 2023.