Actualizarea Instagram care o să să te supere: ce s-a întâmplat pe toate rețelele, se petrece acum și aici
Instagram va introduce reclame în mai multe părți ale aplicației. Anunțurile vin în grila Explorați și în fluxurile de profil de utilizator.
Veniturile trimestriale ale Meta au scăzut pentru prima dată în al doilea trimestru. Astfel, șeful Meta urmărește să facă acele cifre să urce înapoi și să păstreze zâmbetul pe fețele investitorilor. Una dintre strategiile pe care le folosește pentru a face acest lucru este încercarea de a stoarce mai mulți bani din Instagram. Ca atare, va introduce reclame în mai multe zone ale aplicației, și anume în feedul Explore, precum și în feedul postărilor din profilul unui utilizator.
Așadar, brandurile pot acum plasa anunțuri în feedul Explore, dar anunțurile din feedul de profil sunt încă în faza de testare. De asemenea, compania va oferi unor creatori șansa de a câștiga o reducere a veniturilor din reclamele afișate în fluxurile lor de profil.
Vei vedea reclame pe Instagram
Meta a anunțat o serie de alte actualizări pentru produsele sale publicitare. Unele dintre acestea vor afecta Instagram. În primul rând, compania va încerca reclame cu realitate augmentată atât în feed, cât și în Stories. Meta sugerează că brandurile le-ar putea folosi pentru a le permite oamenilor să testeze mobilierul virtual în casa lor sau să privească mai atent o mașină.
În plus, compania experimentează noi formate pentru reclame în Facebook și Instagram Reels. Acestea includ un format „post-buclă” – reclame care se pot închide cu o durată cuprinsă între patru și zece secunde, care sunt redate după un Reel. După ce anunțul se termină, Reel-ul se va reda din nou. Compania testează, de asemenea, reclame tip carusel de imagini, pe care este posibil să începeți să le vedeți în partea de jos a Facebook Reels începând de astăzi. În plus, brandurile vor avea acces la o bibliotecă gratuită de muzică pentru a fi folosită în reclamele Reels.
Câte reclame veți vedea, de fapt? Acestea pot fi diferite pentru fiecare persoană. Este posibil să vedeți sau nu mai multe dintre ele, dar cel puțin vor apărea în locuri în care nu erau prezente înainte.
„Numărul de reclame de pe platformă variază în funcție de modul în care oamenii folosesc Instagram”, a declarat un purtător de cuvânt al Instagram pentru Engadget.
„Monitorizăm îndeaproape sentimentele oamenilor – atât pentru reclame, cât și pentru comercialitatea generală”.