YouTube a început să dea bani oricui postează. Cum poți primi o parte din cei 100 de milioane de dolari

YouTube a început să dea bani oricui postează. Cum poți primi o parte din cei 100 de milioane de dolari

Creatorii de conținut pot câștiga bani prin diverse modalități pe YouTube. De curând, platforma a extins aceste posibilități, cu încă o opțiune. Vestea cea mai bună e că oricine poate fi recompensat.

În ultimii ani, a devenit o practică tot mai frecventă printre platforme să aloce bani către creatorii de conținut, pentru ca aceștia să fie atrași de servicii și să aducă cât mai mulți utilizatori în rețea.

Astfel, la începutul acestui an, YouTube a anunțat un fond de 100 de milioane de dolari dedicat special pentru a plăti creatorii de conținut care folosesc noul format al platformei Shorts.

Îți amintesc faptul că acesta tocmai a ieșit din beta și a fost lansat în 100 de țări luna trecută.

Fondul respectiv este activ din această săptămână, astfel încât compania a început să ofere deja mai multe detalii despre modul în care poți câștiga și tu bani.

După cum a anunțat YouTube la începutul acestui an, compania intenționează să invite „mii de creatori eligibili” să solicite o plată din program până în 2022.

YouTube oferă de la 100 de dolari până la 10.000 de dolari, în funcție de numărul de persoane care urmăresc postarea, în calcul fiind luați și alți parametri.

Important de menționat este că nu e nevoie să faci ceva deosebit pentru a avea șansa de a câștiga.

Oricine poate câștiga bani pe YouTube

Oricine postează aceste tipuri de videoclipuri este teoretic eligibil pentru a fi ales pentru o plată, nu doar creatorii care participă la Programul de parteneriat YouTube (acesta este programul lansat de YouTube acum 14 ani, astfel încât utilizatorii să poată fi plătiți pentru conținutul lor).

Bineînțeles, există o serie de standarde ce trebuie îndeplinite. Majoritatea sunt destul de simple, cum ar fi respectarea regulilor comunității YouTube și a politicilor privind drepturile de autor. De asemenea, YouTube nu dorește ca oamenii să reîncarce conținut pe care l-au creat pentru Snapchat sau TikTok.

În timp ce YouTube Shorts este o platformă relativ nouă, TikTok are un fond similar pentru creatorii săi din 2020. A fost anunțat ca un fond de 200 de milioane de dolari, dublu față de bugetul pe care YouTube l-a dedicat în prezent pentru fondul Shorts.

Citește și:
Etichete: