Vestea excepțională de la Banca Transilvania pentru acești români. Se întâmplă deja în București

Vestea excepțională de la Banca Transilvania pentru acești români. Se întâmplă deja în București

La început de primăvară, Banca Transilvania a venit cu o veste excepțională pentru bucureșteni, dar și pentru antreprenorii care încearcă să se descurce în această perioadă dificilă.

Banca Transilvania a anunțat, pentru Bucureştiul Întreprinzător, o nouă inițiativă prin care să-i aducă pe clienți mai aproape de antreprenori și de afacerile bune din Capitală.

Acum e vorba de o platformă online despre oamenii şi ideile de business care au transformat capitala în cel mai întreprinzător oraş din România. Împărțirea e pe cartiere, iar afacerile pot fi înscrise online. Astfel, găsești ușor ce-i în zona ta și decizi de unde vrei să cumperi.

Banca Transilvania susține că această etapă e Bucureştiul Întreprinzător 3.0. Și prin această inițiativă banca doreşte să contribuie la consolidarea sentimentului de apartenenţă la cele 17 cartiere cuprinse în campanie.

Demersul Banca Transilvania se bazează și pe cifre. Un sondaj realizat de Reveal Marketing Research şi Banca Transilvania arată că 85% dintre bucureșteni cu vârsta între 18 și 50 de ani preferă să cumpere de la business-uri din cartier, aflate în proximitatea locuinţei.

Argumentele ţin atât de economisirea timpului (86%), cât şi de calitatea produselor şi serviciilor (peste 50%). Majoritatea respondenților s-au arătat loiali afacerilor din cartierele lor, 57% recomandându-le prietenilor.

Mesajele Banca Transilvania pentru cartierele Bucureștiului

Campania băncii cuprinde inclusiv mesaje vizuale care vor ajunge la business-urile bucureştene, în linie cu brandul, poziţionarea fiecărui cartier din care fac parte: cartierul Piața Victoriei– Toate drumurile duc la Victorie(i), Băneasa – Mon glamour, Colentina – Un bazar local cu fler internaţional, Berceni – La stradă e sufletul comerțului, Pipera – Tunari – Un festival de business etc.

Totodată, o parte dintre afacerile înscrise online în platforma Bucureştiul Întreprinzător vor beneficia de promovarea băncii prin canalele proprii de comunicare. Poți vedea împărțirea pe cartiere aici.

Cât despre Bucureștiul Întreprinzător, acesta a fost lansat în iunie 2016 și programul este o premieră în comunicarea băncilor din România, prin care BT contribuie la formarea unei comunități aparte.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și:
Etichete: