Twitter se apropie și mai mult de Facebook și Reddit: funcția care s-ar putea să te atragă, chiar și în România
Faimoasa rețea de social media, Twitter, testează o nouă funcție. Ea va putea fi folosită de utilizatori atrași de același subiect de discuție.
Este o funcționalitate destinată comunităților și este foarte asemănătoare cu Reddit, Facebook Group sau serverele Discord. Ea poartă numele de ”Community” și permite utilizatorilor să vorbească despre anumite subiecte cu persoane care au interese comune.
Cum funcționează comunitatea?
Astfel că, utilizatorii care vor intra într-o astfel de comunitate vor putea avea discuții, legate de aceasta, direct cu membrii ei. Subiectele vor fi doar pentru ei și doar aceștia vor putea vedea conversația. În acest fel, urmăritorii lor nu vor avea parte de acel subiect și nu vor putea răspunde la el.
Spre deosebire de alte servicii concurente, subiectele sunt publice. De aceea, ele pot fi distribuite și pot fi citite de oricine. Compania spune că primele comunități Twitter conțin subiecte despre câini, vreme, încălțăminte sportivă, îngrijirea pielii și astrologie.
Comunitățile vor avea moderatori. Aceștia vor putea invita alți utilizatori de pe Twitter să intre în grupurile lor. Platforma limitează, deocamdată, numărul de comunități. Dar, pe viitor, rețeaua de socializare va permite mai multor oameni să creeze comunități și grupuri de interese.
Twitter a testat funcția Community în februarie, în timpul evenimentului anual al companiei Analyst Day. Ea face parte dintr-o strategie pe care platforma a adoptat-o. Rețeaua de socializare intenționează să își mărească veniturile anuale. Valoarea lor se vrea a fi de 7,5 miliarde, până la sfârșitul anului 2023.
Pentru a putea ajunge la o astfel de prognoză, compania și-a propus să dezvolte baza cu utilizatori mai mulți. După calculele lor ar trebui să fie în număr de 315 participanți zilnici monetizabili. Ca acest lucru să se întâmple, ea lansează periodic funcții noi care ar trebui să atragă un număr mare de utilizatori.
Super Follows este o funcție lansată săptămâna trecută care face parte din aceeași strategie. Ea permite utilizatorilor care postează să taxeze pentru accesul la conținut.