Toți românii care au cont și card bancar trebuie să afle. Anunțul vine direct de la o bancă imensă din România

Toți românii care au cont și card bancar trebuie să afle. Anunțul vine direct de la o bancă imensă din România

Piața bancară din România se schimbă în ritm accelerat. Așa e cazul acum cu un proiect susținut de BCR. Ideea e că, dacă deja folosești des cardul, e o veste bună și pentru tine.

Epoca terminalelor POS a apus. Global Payments (GP), alături de Banca Comercială Română (BCR), Mastercard și Visa, fac anunțul momentului: Au lansat o aplicație mobilă care transformă telefonul în terminal de plată. Comercianții pot de acum să renunțe la terminalele POS!

Antreprenorii români au acum ocazia să renunțe la terminalele POS. Cu ajutorul noii aplicații dezvoltate de Global Payments, BCR, Mastercard și Visa, se vor putea efectua plăti cu cardul, direct de pe telefon, fără a fi necesar un terminal de tip POS.

„GP Tom transformă un smartphone sau o tabletă Android într-un dispozitiv de acceptare, minimizând astfel necesitatea investiţiilor în terminale hardware sau funcţii adiţionale.  Această soluţie reprezintă viitorul tranzacţiilor de tipul card-present”, a transmis Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România şi Croaţia.

Reprezentanții companiilor implicate în proiect garantează clienților securitatea și certificarea noii modalități de plată și spun că se respectă ultimele standarde tehnice de siguranță. Astfel, plățile sunt sigure.

Aplicația vine la pachet cu o serie de avantaje pentru antreprenorii români. Printre ele, GP Tom pare soluția ideală pentru micile afaceri, în perioada pe care o traversăm, fiindcă poate eficientiza costurile de operare şi asigură o convenienţă unică.

Cum funționează aplicația susținută și de BCR

Cătălin Moise, Country Manager GP România, explică felul în care funcționează noua GP Tom – aplicația care îți transformă telefonul în terminal de plată. „Venim în întâmpinarea micilor comercianţi şi antreprenorilor cu o soluţie simplă şi rapidă, GP Tom. Îi încurajăm astfel să ofere clienţilor confortul plăţilor cu cardul, fără a fi necesară implementarea unui terminal adiţional, prin utilizarea propriilor telefoane mobile, într-un mediu certificat şi securizat, după ultimele standarde tehnice de siguranţă”, a transmis Cătălin Moise, Country Manager GP România.

În aplicație se introduce suma de plată. Clientul apropie, apoi, cardul sau dispozitivul mobil de  de dispozitivul mobil al comerciantului. În pasul următor, clientul va introduce codul PIN. Dacă plata e sub limita de 100 de lei, nu mai este nevoie de PIN. Dacă, însă, plata e mai consistentă, atunci va fi nevoie de cod.

În pasul următor, aplicația lucrează singură, procesând plata și inecheind tranzacția.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și:
Etichete: