Toți românii care au cont pe LinkedIn trebuie să afle. Se întâmplă chiar acum
LinkedIn renunță la funcția de povești, transmit reprezentanții platformei. După doar un an de la lansare, noua funcție va dispărea în cel mult o lună.
Cel târziu la finele lunii septembrie, funcția povești a platformei LinkedIn va dispărea, au anunțat reprezentanții companiei.
Funcția a fost lansată de numai un an de zile. Reprezentanții companiei susțin că au învățat lucruri importante odată cu această experiență. De exemplu, au aflat despre utilizatorii care doresc instrumente creative pentru a anima videoclipurile într-un mod profesional, pentru a crea o „experiență video reimaginată pe LinkedIn.
Anunțul de ultimă oră al companiei
„Am introdus poveștile anul trecut ca o modalitate distractivă și informală de a împărtăși actualizări video rapide. Am învățat o tonă. Acum, luăm aceste învățături pentru a evolua formatul Povești într-o experiență video reimaginată pe LinkedIn, care este chiar mai bogată și mai conversațională”, au transmis reprezentanții LinkedIn.
Ca parte a acestei modificări, vom elimina experiența actuală Povestiri până la sfârșitul lunii septembrie, pe măsură ce lucrăm la noua experiență, au mai spus aceștia.
Oficialii companiei au mai spus că utilizatorii doresc mai multe lucruri, cum ar fi instrumente mai creative pentru a crea videoclipuri captivante. Cu Povestiri, membrii ar putea folosi Stickere și solicitări „Întrebarea zilei” pentru a face videoclipurile mai creative și mai atractive. De asemenea, își doresc și ca videoclipurile să nu dispară, să fie distruite în profil.
„În dezvoltarea povestirilor, am presupus că oamenii nu ar dori videoclipuri informale atașate la profilul lor și că efemeritatea ar reduce barierele pe care oamenii le simt în legătură cu postarea. Se pare că doriți să creați videoclipuri de durată care să vă spună povestea profesională într-un mod mai personal și care să vă prezinte atât personalitatea, cât și expertiza”, au mai transmis cei de la LinkedIn.
Dincolo de eliminarea acestei funcții, O serie de mari dezvoltatori de aplicații vor trebui să își regândească obiceiurile de colectare a datelor, cel puțin în China. Printre acestea se află și LinkedIn.
Guvernul Chinei dorește să curețe afacerile în propriile sale condiții – și, deși acest lucru ar putea avea efecte pozitive asupra vieții private și a concurenței, acesta obligă companiile să facă schimbări mari într-un foarte termen scurt.