13 aug. 2021 | 16:50

TikTok, actualizări de ultimă oră pentru toți utilizatorii. Ce e nou pe aplicație

ACTUALITATE
TikTok, actualizări de ultimă oră pentru toți utilizatorii. Ce e nou pe aplicație

Giganții tehnologici s-au lansat într-o cursă globală privind adoptarea de noi măsuri de securitate pentru utilizatorii minori. Cea mai recentă actualizare vine de la aplicația TikTok.

Noile măsuri de securitate ale TikTok sunt concepute pentru a proteja bunăstarea utilizatorilor adolescenți.

Tinerii vor fi mai protejați pe TikTok

Utilizatorii cu vârste cuprinse între 13 și 15 ani nu vor mai primi notificări push după ora 21:00 – și pentru tinerii de 16 și 17 ani, se aplică ora 22:00.

Acest lucru îi ajută să se concentreze pe muncă, studiu, relaxare și somn, spun reprezentanții aplicației.

„Vrem să îi ajutăm pe utilizatorii noștri mai tineri, în special, să dezvolte de timpuriu obiceiuri digitale pozitive”, a spus TikTok.

Acum, pentru tinerii de 16 și 17 ani, mesageria directă va fi setată la „nimeni” în mod implicit, adică „pentru a trimite mesaje altora, vor trebui să aleagă o altă opțiune de partajare”.

Utilizatorii existenți vor fi rugați să revizuiască și să confirme setările de confidențialitate data viitoare când vor trimite un mesaj.

În plus, compania spune că, înainte de a putea posta primul lor TikTok, utilizatorilor cu vârste sub 16 ani li se va cere acum să aleagă cui să le facă vizibile videoclipurile. De exemplu, pot opta ca aceste clipuri să fie văzute doar de prietenii lor.

Experții în securitate cibernetică salută noile măsuri adoptate de TikTok. Aceștia susțin că intențiile rele ale celor care ar fi dorit să abuzeze într-o formă sau alta de copii, pe aplicație, vor fi mult mai dificil de dus la îndeplinire.

Îți amintesc faptul că TikTok e văzută drept aplicația care a prins extrem de bine în rândul utilizatorilor cu vârste mici și a reușit, apoi, să-i atragă și pe influenceri acolo. E unul dintre motivele pentru care funcțiile oferite au început imediat să fie copiate de Instagram și alți giganți din piață.

Acum, chinezii vor să facă la fel și să copieze funcția Stories. Mai exact, compania testează deja cu un număr restrâns de utilizatori dispariția postărilor după 24 de ore, așa cum se întâmplă cu story-urile la Instagram.