Tehnologia CGI introduce reclame în filme vechi. Cum ai putea să vezi un robot inteligent în „Pe aripile vântului””
Compania de publicitate Mirriad a dezvoltat o nouă tehnologie CGI care îi permite să îmbine fără probleme plasarea de produse noi în filme și emisiuni TV existente.
Tehnologia, care a fost creată de un serviciu chinez de streaming, face posibil ca brandurile să își introducă reclamele la produse sau logo-urile în mass-media existentă – chiar schimbându-le în timp – fără a fi nevoie de reluări. Cu alte cuvinte, pregătește-te ca Luke Skywalker să afle că Darth Vader este tatăl său, probabil cu un raport de genealogie pe care i-l înmânează.
BBC transmite că tehnologia de plasare a produselor retroactive poate deveni populară și în industria muzicală, pe măsură ce artiștii încearcă să obțină noi venituri din colecția lor existentă de videoclipuri muzicale, prin adăugarea de noi logo-uri și reclame.
CGI îți poate urmări istoricul de pe internet, ca să-ți introducă reclame în filme
„Tehnologia poate „citi” o imagine, poate înțelege profunzimea, mișcarea, orice”, a declarat pentru BBC, CEO-ul companiei Stephan Beringer. „Deci, puteți introduce noi imagini pe care practic ochiul uman nu le percepe că au fost realizate, de fapt, după producția filmului”.
Mirriad nu este singura companie cu acest tip de tehnologie de plasare a produselor. Compania de tehnologie Ryff spune că poate chiar să adapteze noile reclame la spectatorul individual, pe baza istoricului lui de pe internet, a declarat CEO-ul Roy Taylor pentru BBC.
În esență, anunțurile care te urmăresc pe internet ar pătrunde și în cadrul filmului. Imaginează-ți personajele care poartă pantofii pe care ai dat tu click mai devreme, pe un site, dar nu i-ai cumpărat încă. Sau apare un panou publicitar cu vinul tău preferat în timpul unei curse de mașini din „Fast and Furious”.
Nu toate tehnicile CGI s-au dovedit a fi eficiente sau de succes, însă. Un exemplu ar fi filmul musical Cats. Tehnologia CGI – cu care producătorii s-au lăudat – s-ar putea să fie de vină pentru eșecul filmului.
Hooper a căutat să transforme musical-ul lui Andrew Lloyd Webber și să-l aducă în vremurile noastre. A promis tehnologie de ultimă oră CGI și efecte vizuale de ultimă generație. Toate condimentate cu stiluri muzicale diverse – de la jazz la hip-hop, street dance și step. Premiera a fost, însă, un dezastru.