05 apr. 2021 | 13:19

Surpriza Lidl pentru milioane de români: mașini de lux oferite gratis. Care sunt condițiile?

Ghidul cumpărătorului
Surpriza Lidl pentru milioane de români: mașini de lux oferite gratis. Care sunt condițiile?

Paștele de anul acesta l-ai putea petrece la volanul unei mașini de lux, nou-nouțe. Nu, nu e nevoie să accesezi un credit, ci doar să fii client Lidl. Nu le vinde retailerul, tocmai de aceea e și mai bine. Mai ales că are și altceva în competiția de acum.

Gigantul retailer a anunțat că va oferi gratuit două mașini de lux, cu ocazia sărbătorilor pascale.

Printre premii: Două mașini Volvo S90, 3 Scutere electrice Super Soco și laptop-uri MacBook Air de la Apple

Este vorba despre un concurs pe care îl va lansa retailer-ul de Paște, în cadrul căruia cumpărătorii vor putea caștiga diverse produse din gama Deluxe.

Cel mai atrăgător premiu constă în două mașini Volvo S90, gama de lux a producătorului suedez. Printre premii se mai numără și 3 Scutere electrice Super Soco, împreună cu 5 laptop-uri MacBook Air de la Apple.

Ce trebuie să faci pentru premiile Lidl

Ei bine, Lidl a anunțat că, pentru a intra în competiție și, implicit, pentru a avea o șansă la câștigarea marelui premiu, trebuie să cumperi produse din oricare dintre magazinele sale, în valoare de 100 de lei.

Singura condiție impusă de retailer este ca printre produse să se regăsească și ceva din gama Deluxe, pentru a putea fi înscris în concurs.

Atenție: simpla cumpărare a produselor nu te înscrie automat în concurs. Mai e nevoie să faci un pas. După cumpărături, trebuie să trimiți un SMS la numărul 1877 cu un cod care este înscris pe bonul fiscal emis de către cei de la LIDL România, doar așa poți să te înscrii în concurs.

Primele magazine Lidl au fost inaugurate în România în anul 2011. Astăzi, Lidl este unul dintre cei mai puternici jucători din retail pe piața românească, cu o prezență de peste 280 de magazine la nivel național, peste 8.000 de angajați și 5 centre logistice.

La nivel internațional, retailerul e prezent în 32 țări, operând în 29 țări aproximativ 11.200 magazine.