16 mart. 2021 | 15:24

Schimbarea făcută de Metro pentru toți clienții din România. Ce se întâmplă cu cardul de acces

TEHNOLOGIE
Schimbarea făcută de Metro pentru toți clienții din România. Ce se întâmplă cu cardul de acces

Retailerul german Metro continuă să investească în digitalizare și vine pe piața din România cu o schimbare radicală pentru clienți, menită să îmbunătățească interacțiunea dintre magazin și cumpărător, cu un sistem digital inovator și practic.

Se pare că principiul „paper less” este noua strategie a celor de la Metro. Clienții nu vor mai avea nevoie de acele carduri clasice din plastic, pe care le utilizau pentru cumpărături în magazin. Totul va fi digital.

Metro lansează o aplicație în nouă state europene

România este printre cele nouă țări din Europa în care Metro va lansa noua sa aplicație „Metro”.

Cu ajutorul acestei aplicații, clienții se vor putea identifica, cardul clasic fiind înglobat în aplicație, sub format digital. De asemenea, își vor îmbunătăți experiența de shopping, anunță reprezentanții companiei, deoarece aplicația le va permite să se informeze cu privire la produsele retailerului.

„Lansarea aplicaţiei Metro este în linie cu direcţia de investiţii în digitalizare, asumată de companie în ultimii ani, şi vine în completarea unei experienţe de cumpărare facile şi eficiente. (…) Practic, aplicaţia Metro este un serviciu digital ce le oferă clienţilor posibilitatea de a avea la îndemână mereu cardul Metro şi să se informeze direct din telefonul mobil.”
Adrian Ariciu, CEO Metro Cash & Carry România

De unde descarci aplicația?

Aplicația poate fi descărcată atât din App Store, cât şi din PlayStore, fiind compatibilă atât cu sistemele de operare Android, cât și cu iOS.

Retailerul german are o poziție consolidată pe piața mondială, cu o prezență în 34 de ţări şi peste 100.000 de angajaţi în întreaga lume.

La noi în țară, Metro deține 30 de unităţi cash&carry şi a dezvoltat în paralel reţeaua de magazine în franciză LaDoiPaşi, care se apropie de 1.400 de unităţi.

Astfel, prin intermediul programului de franciză LaDoiPași, compania a pus bazele unui parteneriat pe termen lung, susținând micii comercianți pentru a-și consolida afacerile, oferindu-le consultanță pentru remodelarea magazinelor lor, organizarea proceselor de vânzare și îmbunătățirea cifrelor de afaceri.