13 dec. 2021 | 12:33

Schimbarea de la Zoom care o să te enerveze: ce introduce nou, chiar de acum

ACTUALITATE
Schimbarea de la Zoom care o să te enerveze: ce introduce nou, chiar de acum

Utilizatorii Zoom care au contul de bază gratuit pot începe să vadă reclame pe platformă. La început, anunțurile vor apărea pe pagina browserului numai după încheierea unui apel și le vei vedea numai după întâlnirile găzduite de alți utilizatori Basic.

Compania și-a actualizat politica de confidențialitate pentru a reflecta schimbarea. Zoom spune că nu va folosi conținut (cu alte cuvinte, video, audio, mesaje și fișiere) de la întâlniri, seminarii web sau mesaje „pentru orice scop de marketing, promoții sau publicitate terță parte”.

Zoom introduce reclame pe platformă

Partenerii de publicitate ai companiei în speță ar putea folosi cookie-uri pentru a îți urmări activitatea pe site-ul Zoom. Dar dacă nu vrei acest lucru, poți bloca să facă acest lucru prin instrumentul de gestionare a cookie-urilor Zoom.

Platforma Zoom se așteaptă ca programul publicitar „ne va permite să sprijinim investițiile și să oferim în continuare acces gratuit utilizatorilor Basic la platforma noastră atât de folosită de utilizatori, mai ales în ultimul timp”, a scris directorul de marketing Janine Pelosi într-o postare pe blog.

Utilizatorii de bază pot lua parte la câte întâlniri doresc, dar există limite de timp de 30 de minute pentru apelurile unu-la-unu și de 40 de minute pentru întâlnirile de grup. Ei nu au nici un spațiu de stocare în cloud pentru înregistrările întâlnirilor sau acces la funcții precum transcrierile, deși compania tocmai a lansat o opțiune de transcriere live/subtitrări închise pe nivelul gratuit.

Zoom a devenit un instrument esențial pentru milioane de oameni, pe fondul unei treceri la scară largă la lucrul la distanță, pe măsură ce pandemia COVID-19 a luat amploare anul trecut și mulți au optat pentru planul gratuit, având în vedere capabilitățile sale solide.

Nu ar trebui să fie un lucru prea surprinzător că Zoom trece la publicitate, dar se pare că, cel puțin deocamdată, reclamele vor fi destul de discrete, respectând, în același timp, preferințele de confidențialitate ale utilizatorilor.