Schimbare majoră la Facebook: trimite acest mesaj chiar acum tuturor

Schimbare majoră la Facebook: trimite acest mesaj chiar acum tuturor

Facebook pregătește noi schimbări și a început deja să trimită mesaje de informare unor utilizatori.

Facebook pregătește noi schimbări referitoare la paginile deținute de unii utilizatori. E vorba de paginile publice, cele care promovează un business, o afacere, o persoană publică ș.a.m.d. Compania lui Mark Zuckerberg a început să informeze conturile care dețin așa ceva că secțiunea ‘Our Story’  va fi eliminată.

E vorba de un viitor update pe care rețeaua se pregătește să-l introducă în curând.

Schimbare la Facebook: dispare secțiunea Our Story

Eliminarea acestei secțiuni va avea loc din 28 februarie, arată compania. Facebook a adăugat această opțiune în 2017 pentru a ajuta brandurile să ofere mai multe informații despre afacerea lor și să se „conecteze” mai bine cu vizitatorii paginii. Numai că acum insistă că n-ar mai fi nevoie de așa ceva.

Secțiunea „Povestea Mea” apărea în partea stângă a paginii, dar din luna martie, paginile publice – afaceri, persoane publice – pot adăuga mai multe informații despre afacerea lor în secțiunea „Despre”, acolo unde există opțiunea „Informații suplimentare”.

Informația  e prezentată de SocialMediaToday.

Nu e prima schimbare anunțată de Facebook la început de an. Recent, anunța că va renunța la butonul de like pentru paginile de business. Adică tot de pe paginile pe care se promovează diverse afaceri, dar și personalități publice din zona muzicii, a filmelor sau a divertismentului. Facebook susține că a luat această decizie în avantajul utilizatorilor.

Accentul se mută, de fapt, pe urmăritori, susține compania lui Mark Zuckerberg. Facebook ar vrea, în acest fel, să crească numărul de urmăritori și nivelul de engagement – prin comentarii și distribuiri.

„Scoatem like-urile de pagină și ne concentrăm pe urmăritori, pentru a simplifica modul în care oamenii se conectează la paginile lor preferate”, a transmis compania.

Facebook crede că o distribuire sau angajarea în discuții arată mai bine nivelul de implicare al fanilor decât un simplu Like. Din acest punct de vedere, consideră că butonul n-ar mai fi util. Nu-s singurele planuri la început de an pentru Facebook, deoarece compania lui Zuckerberg se duce și mai departe de atât.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: