Recorduri impresionante de Black Friday, anul acesta: numărul imens de comenzi livrate

Recorduri impresionante de Black Friday, anul acesta: numărul imens de comenzi livrate

Black Friday a venit și anul acesta cu recorduri în ceea ce privește comenzile plasate. Românii nu s-au sfiit nici de acest Black Friday să profite de reducerile oferite de branduri.

Astfel, datele arată cam așa: peste două milioane de comenzi au fost predate de companiile de retail din România la curieri, în weekend-ul de Black Friday 2021.

Conform datelor Innoship, volumele predate în intervalul vineri – duminică sunt de aproximativ 2,5 ori mai mari faţă de un weekend obişnuit. Platforma de tehnologie care a efectuat studiul a gestionat peste 12% din totalul comenzilor predate de retaileri.

De asemenea, 79% din totalul comenzilor predate în primele trei zile ale campaniei au fost împărţite între primii trei jucători din piaţa de curierat: Fan Curier, Sameday şi Cargus. Vârful comenzilor s-a înregistrat în ziua de vineri, când au fost ridicate circa 1,2 milioane din totalul comenzilor plasate în primul weekend al campaniei de Black Friday.

Românii au comandat masiv de Black Friday

„Curierii au lucrat nonstop pe parcursul campaniei, astfel încât peste jumătate (58%) dintre livrările online preluate de la retaileri vineri, în prima zi de BF, au fost livrate foarte rapid, în weekend, iar la finalul zilei de marţi procentul de livrare a ajuns la 95%. Munca curierilor a fost uşurată şi de creşterea numărului punctelor fixe de tip locker sau pick-up points. Preferinţa consumatorilor pentru flexibilitate în opţiunile de livrare este confirmată şi prin faptul că 20% din volumele retailerilor care au implementat opţiunea de livrare la puncte fixe prin integrarea cu Innoship au ajuns în lokere”, se menţionează în analiza de specialitate, citată de Economica.

Până la sărbători, volumul de colete va rămâne la un nivel crescut, având în vedere că retailerii pregătesc noi campanii şi oamenii încep deja să comande cadourile pentru sărbătorile de iarnă, arată estimările din piaţă.

Încă un fapt interesant de Black Friday, anul acesta, este că plățile cu ajutorul cardului bancar devin din ce în ce mai populare printre români. Cu ocazia reducerilor din campania de Black Friday, volumul tranzacțiilor a crescut substanțial.

Potrivit NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în ziua de 12 noiembrie 2021, când majoritatea comercianților parteneri au desfășurat campania promoțională Black Friday, numărul tranzacțiilor cu cardul a crescut cu circa 10% comparativ cu ediția precedentă.

Citește și: