14 ian. 2021 | 15:48

Probleme la BRD România. Toți românii trebuie să afle despre asta

CHESTII
Probleme la BRD România. Toți românii trebuie să afle despre asta

BRD România intră în anul 2021 cu două mari probleme cu care clienții din toată țara se confruntă încă de anul trecut. Aceste chestiuni par a fi fără rezolvare deocamdată.

Prima problema este legată de Apple Pay, care în momentul de față este oferit exclusiv pentru clienții BRD România care au carduri Mastercard, nu și pentru cei care au carduri VISA. Acest lucru nemulțumește destul de multă lume.

BRD România are probleme cu plățile online și aplicațiile de mobile banking

Banca oferă și carduri VISA, și carduri Mastercard pentru clienții săi, iar cum majoritatea băncilor din țara noastră favorizează primul procesator de plăți pentru vasta majoritate a cazurilor, e de așteptat ca și aici majoritatea clienților să le aibă. Asta ar însemna că mulți clienți care au carduri VISA nu beneficiază de posibilitatea de a folosi Apple Pay la BRD România, iar banca promite că va oferi și acest suport, dar el lipsește, fără dovezi clare că ar urma sa vină.

BRD România mai are o problemă cu lipsa unei aplicații pentru Android care să le permită clienților din România să facă plăți mobile în oricare dintre magazinele din țara noastră.

Având în vedere că toate băncile mari din țara noastră au deja o aplicație mobilă care să le permită clienților să facă plăți cu telefoanele la oricare dintre magazinele din țară, lipsa unei asemenea facilități de la BRD România este ceva foarte surprinzător, având în vedere numărul mare de clienți. Iar acest lucru, desigur, îi nemulțumește pe clienți.

Banca spune că lucrează la o aplicație de acest gen pentru clienții săi din toată țara, dar ea întârzie să apară. Cei de la BRD România au deja în testare o nouă aplicație pentru telefoane mobile, însă nu se știe clar dacă aceasta va facilita inclusiv plățile cu telefonul prin NFC sau Google Play. Așadar, rămâne doar să vedem ce anume va decide banca să facă anul acesta.

BRD România are peste două milioane de clienți în toată țara în momentul de față și peste 600.000 care-i folosesc platformele mobile de internet banking, dar și aplicațiile de mobile banking.