Orange lansează un asistent virtual și îți face viața mai ușoară: cine este Djia

Orange lansează un asistent virtual și îți face viața mai ușoară: cine este Djia

Începând de astăzi, Orange România oferă clienților noul asistent virtual Djia. Cu ajutorul lui, utilizatorii serviciului vor putea să se descurce mult mai ușor când au o problemă.

Asistentul virtual Djia oferă clienților suport vocal în limba română. Prin intermediul lui se pot afla informații despre factură, resurse disponibile în abonament sau informații despre numărul de client. De acum, o parte din cei care apelează serviciul Orange de relații cu publicul 300 vor interacționa cu Djia. Pentru început va prelua doar o mică parte din clienți, dar în viitorul apropiat, asistentul virtual vocal va prelua cea mai mare parte din utilizatorii serviciului.

Ce informații putem obține de la Djia?

Cu ajutorul  lui Djia vom putea obține informații despre codul PUK, despre factură sau modificarea acesteia. De asemenea, se pot obține confirmări de plată sau se poate solicita amânarea ei. Serviciile aferente unui număr sau detalii despre factură sunt alte lucruri care le poți afla de la asistentul virtual vocal.

Datorită faptului că Djia înțelege și răspunde în limba română, tot procesul este natural și intuitiv. Dacă problemele sunt mai complexe, clientul va fi transferat unui consultant Orange. Un alt avantaj este faptul că asistentul  virtual poate identifica clienții mult mai repede. În acest fel, eficiența serviciului este mult mai mare și timpul de operare mai scurt.

”Prin lansarea Djia, continuăm procesul de digitalizare a canalelor de asistență pentru clienți, pentru a răspunde mai repede și mai eficient nevoilor lor. Djia permite reducerea timpului de apelare prin identificarea clienților înainte de a fi transferați și îi ajută să obțină răspunsuri la întrebările lor fără a fi nevoiți să aștepte ca un operator să fie disponibil.

Este un proces început încă din luna aprilie, care în faza de pilot a avut o rată de succes de peste 52% și care în timp va fi îmbunătățit. Djia se alătură astfel lui Djingo, chatbot-ul care oferă suport clienților Orange prin intermediul canalului de chat de pe orange.ro. Cu ajutorul lor vom putea să oferim clienților o experiență digitală completă ce se îmbină perfect cu implicarea și experiența colegilor nostri din echipa Customer Care”, spune Irina Matea, Customer Service Director, Orange România.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: