06 sept. 2021 | 08:50

Noutăți de la YouTube. Ce trebuie să afle chiar acum toți utilizatorii

ACTUALITATE
Noutăți de la YouTube. Ce trebuie să afle chiar acum toți utilizatorii

Gigantul tech YouTube introduce noi funcții pentru ca utilizatorilor să le fie mai ușor să navigheze prin conținutul media disponibil pe platformă.

YouTube înglobează un volum uriaș de videoclipuri, iar căutarea prin această bibliotecă uriașă poate da uneori bătăi de cap utilizatorilor. Pentru a oferi o calitate mai bună a serviciilor sale, dar și pentru a face față concurenței, platforma continuă să se inoveze.

Cei de la YouTube vor să îmbunătățească experiența de navigare și introduc noi funcții platformei sale.

Compania e convinsă că utilizatorii vor fi încântați

Probabil cel mai semnificativ instrument nou este vizualizarea capitolului chiar din pagina cu rezultatele căutării. YouTube a oferit utilizatorilor posibilitatea de a împărți videoclipuri mai lungi în capitole separate, astfel încât spectatorii să poată găsi rapid informații specifice, dar acestea au fost vizibile doar după ce navigatorii au făcut clic.

Acum, capitolele vor apărea alături de rezultatele căutării, cu o miniatură a imaginii marcate cu timp pentru fiecare secțiune. Acest lucru ar trebui să le ofere spectatorilor mai multe informații despre conținutul din fiecare videoclip.

Reprezentanții platformei sunt convinși că noile schimbări vor fi primite cu brațele deschise de utilizatorii din întreaga lume.

Prin urmare, vei putea să atingi sau să faci clic dreapta într-un anumit capitol dacă găsești exact informațiile pe care le cauți. Nu suntem încă siguri dacă această funcție vine pe mobil, desktop sau ambele.

De asemenea, YouTube spune că va lansa și „o versiune” a previzualizărilor pe mobil. Adică a acelei funcții care îți permite să vezi fragmente dintr-un anumit conținut, când muți mouse-ul pe ecran.

În cele din urmă, unele dintre instrumentele Google de traducere automată ajung la rezultatele căutării YouTube pentru a le face utile mai multor persoane. Mai exact, compania începe să includă titluri video, descrieri și subtitrări traduse automat pentru căutare.

Aceste rezultate vor apărea atunci când nu există suficient conținut în limba locală a unui utilizator.