01 iun. 2021 | 10:50

Kaufland, veste uriașă pentru clienții români. Anunțul momentului

ACTUALITATE
Kaufland, veste uriașă pentru clienții români. Anunțul momentului

Kaufland, unul dintre cei mai puternici jucători pe piața de retail din România, se implică în sănătatea publică și pune bazele unui nou concept de educație nutrițională.

Știm cu toții cât de importante sunt alimentația și stilul de viață. Ele ne dictează câtă energie avem, dar și cât de bine arată analizele noastre medicale.

Însă, uneori, din lipsă de timp, sau pentru că nu știm de unde să ne culegem informațiile pentru a ne construi o dietă adecvată, facem alegeri ce se reflectă într-un mod negativ asupra noastră. Obezitatea reprezintă una dintre aceste consecințe negative, împotriva căreia Kaufland România vrea să lupte.

Kaufland luptă împotriva obezității infantile

Prin urmare, gigantul retailer, și Asociația pentru Responsabilitate Socială Plan B lansează aplicația mobilă de educație nutrițională „AKADEMIA KINDERLAND”, cu ocazia Zilei Copilului.

Aplicația este un program digital unic în România, ce sprijină eforturile părinților de a-i ajuta pe cei mici să deprindă obiceiuri sănătoase, în care copiii au posibilitatea de a învăța și descoperi prin jocuri special create, importanța unei alimentații sănătoase, cum să se hrănească corect și ce înseamnă un stil de viață echilibrat, transmit reprezentanții retailerului.

Inițiativa este cu atât mai importantă cu cât pandemia de coronavirus pare să fi contribuit la amploarea fenomenului obezității infantile.

Potrivit celor mai recente studii realizate în pandemie cu privire la obezitatea infantilă, una dintre consecințele izolării sociale din timpul pandemiei a fost creșterea obezității infantile, în contextul în care copiii nu au mai avut activitate fizică și a existat tentația de a consuma mai des hrană nesănătoasă.

Mai mult, în țara noastră, 1 din 4 copii de opt ani are probleme de greutate, iar 1 din 10 copii suferă de obezitate.

„Obezitatea infantilă a început să devină o problemă de luat în calcul și în țara noastră, de aceea este esențial ca cei mici să dobândească informații utile despre ce înseamnă o nutriție sănătoasă și cum trebuie să aleagă alimentele corect.

Trebuie să facem tot posibilul de a preveni și combate acest fenomen îngrijorător, iar aplicația Akademia Kinderland este soluția ce îmbină perfect nevoia de a păstra atenția celor mici, care se plictisesc foarte repede, cu cea de a le oferi o completare a educației într-o manieră extrem de ingenioasă, prin jocuri interactive” – a declarat Anna-Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România.