Kaufland România, veste uriașă pentru clienți. 5 milioane de euro investiție pentru bucureșteni
Kaufland România are planuri mari de extindere anul acesta. Cea mai recentă investiție pentru bucureșteni se ridică la 5 milioane de euro.
Kaufland are planuri mari de extindere pentru anul acesta. Tocmai ce a cumpărat un teren uriaș, în suprafață totală de 1,7 hectare, poziționat lângă Selgros Berceni. Acolo vrea să ridice al doilea hypermarket din Sectorul 4 al Capitalei.
Terenul a fost cumpărat de la antreprenorii români Klaus Reisenauer, Kurt Wagner și Gabriel Marchievici, iar investiția se ridică la 5 milioane de euro, estimează profit.ro.
Kaufland România, investiție uriașă pentru bucureșteni
Terenul pe care Kaufland va ridica cel de-al doilea hypermarket din Sectorul 4 al Capitalei a fost cumpărat de la Oasis Green Energy 2, fondată de sibienii Klaus Reisenauer și Kurt Wagner.
Ei sunt de ceva ani parteneri de dezvoltare ai rețelei Kaufland și Plus, pentru care au ridicat peste 50 de centre comerciale.
Kaufland caută să se extindă mult în București în această perioadă. În Sectorul 4, lanțul de hypermarketuri are un singur hipermarket, spre deosebire de Sectorul 1, unde prezența e mult mai sporită. Retailerul pregătește un magazin și în locul fabricii Vel Pitar din Berceni.
Per total, Kaufland are 17 magazine în București și aproape 140 în România, fiind cel mai mare retailer din țară după cifra de afaceri. A încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 11,87 miliarde lei (circa 2,27 miliarde euro), în creștere cu circa 9% față de anul precedent. Până în 2024, retailerul german vrea să ajungă la 160 de magazine în România, de la 132 în prezent.
Kaufland și Lidl fac parte din grupul Schwarz, al șaselea cel mai mare retailer din lume după cifra de afaceri.
Recent, lanțul de magazine dădea startul și unor campanii de sustenabilitate și economie circulară. Compania susținea că românii laptopurile și calculatoarele uzate în magazinele Kaufland. Ele vor fi recondiționate și livrate mai departe școlilor unde învață copii din medii defavorizate.
Campania se desfășoară începând din 22 mai, timp de patru săptămâni, până pe 19 iunie. Deocamdată, doar clienții din București, Cluj și Timișoara care au acasă un calculator sau un laptop pe care nu îl mai folosesc, îl pot aduce în zonele amenajate pentru colectare.