05 oct. 2021 | 10:15

Julius Meinl sprijină plantațiile de cafea. Ce a făcut compania austriacă în Columbia

TEHNOLOGIE, ȘTIINȚĂ & DIGITAL
Share
Julius Meinl sprijină plantațiile de cafea. Ce a făcut compania austriacă în Columbia

Compania Julius Meinl a decis să se implice direct în producția de cafea. Zeci de ferme din Columbia beneficiază de pe urma programului în care se implică familia austriacă Meinl.

Compania Julius Meinl se implică activ în creșterea producției de cafea. Aceasta a proiectat un program prin care sprijină 50 de plantații din Columbia. Prin acest proiect societatea distribuitoare de cafea urmărește creșterea calității acesteia. Ca urmare, producția de cafea a fermelor din Tolima, Columbia, a crescut.

Care este scopul companiei Julius Meinl?

Producția de cafea este mai mare cu 4% pe hectar, în timp ce suprafața medie a hectarelor cultivate și aflate în producție a crescut cu 11%, în 2020 comparativ cu 2019. Producătorii sunt sprijiniți în acest fel pentru a-și menține afacerile prin creșterea calității produselor. De asemenea, eficientizarea unor procese din fermă și  creșterea sustenabilității sunt alte efecte al efortului depus de Julius Meinl.

În 2020, toți producătorii implicați în proiect au fost susținuți în procesul de prelungire a certificării UTZ. Această certificare este un standard internațional important pentru o agricultură sustenabilă și durabilă.  Ca urmare, 306 de specialiști de la fermele implicate în proiect au asistat la cel puțin două din cele 135 de training-uri specializate. Pe lângă asta, producătorii au beneficiat și de asistență online. Ei au învățat de la specialiști agronomi să lucreze solul astfel încât să eficientizeze producția de cafea și să reducă pierderile.

Programul inițiat de compania austriacă a avut ca rezultat scăderea timpului de uscare a cafelei cu 26%, în 2020. Acest lucru a fost posibil datorită celor 25 de uscătoare de cafea instalate în 2019. Asistența și mentenanța pe parcursul proiectului au fost elemente foarte importate, pe tot parcursul proiectului.

”La Julius Meinl, credem cu tărie că bunăstarea de care ne bucurăm și standardele ridicate de viață trebuie să mențină lumea la fel de frumoasă și diversificată pentru generațiile viitoare. Proiectul Colombian Heritage reîntărește această direcție, dar aduce și un strop de altceva consumatorilor: aceleași produse premium, dar care provin din surse 100% sustenabile și care contribuie activ la creșterea eficienței și sustenabilității producției de cafea”, a declarat Mădălina Sultan, Marketing Manager Julius Meinl România.

Compania Julius Meinl a fost înființată în anul 1862. Cu o prezență în peste 70 de țări, aceasta a ajuns la 1000 de angajați, la nivel mondial. Cafeaua premium comercializată de Meinl  servește aproximativ 50.000 de clienți, la nivel global.