Generația Galaxy S21 de la Samsung, un eșec? Ce spun cifrele
Samsung a lansat, la începutul anului, noile telefoane din generația Galaxy S21. Se pare, însă, că vânzările au fost sub așteptări.
Sud-coreenii au lansat, la jumătatea lui ianuarie, noile telefoane ale seriei Galaxy S21. Samsung a venit cu trei versiuni: S21, S21 Plus și S21 Ultra.
Deși s-au lăudat cu performanțe greu de egalat de alți producători, mai ales pe partea foto/video, se pare că vânzările nu au mers așa cum și-ar fi dorit compania. Mai multe publicații sud-coreene susțin că cei de la Samsung sunt dezamăgiți.
În cele aproximativ 6 luni de la lansare, modelele S21 s-au vândut în doar 13,5 milioane de unități. E o scădere de 20 procente față de ce a reușit generația S20 în aceeași perioadă de timp și un declin de 47 de procente față de ce a reușit generația S10.
Modelele Samsung Galaxy S21 nu prea au fost la mare căutare
Ca să-ți faci o idee despre declinul sud-coreenilor, poți urmări graficul de mai jos:
În prima lună de la lansare, s-au vândut 590.000 de modele Samsung S21. Începutul părea, așadar, promițător, dar ceva s-a întâmplat pe drum, iar interesul a scăzut. Borna de 10 milioane de unități vândute a fost atinsă abia după 5 luni de la lansare.
Pentru anul acesta, în condițiile în care lansarea unui nou Galaxy Note nu va mai avea loc, Samsung mai speră să recupereze ceva cu modelele pliabile, scriu analiștii sud-coreeni. Iar rivalii vin tare din spate.
Uite, spre exemplu, performanța Xiaomi, care a reușit să surclaseze Apple și Samsung pe piața din Europa. A ajuns la o cotă de piață de 25,3%. Succesul Xiaomi în Europa se bazează pe vânzări extraordinare în Rusia, Ucraina, Spania și Italia, unde clienții apreciază foarte mult „seria Mi și Redmi de smartphone-uri bogate în funcții” și totodată care încorporează o tehnologie performantă la cele mai bune prețuri.
Chinezii s-au impus bine.