După ce i-a sabotat, Facebook vrea să ”cumpere” influenceri și creatori de conținut: despre câți bani este vorba

După ce i-a sabotat, Facebook vrea să ”cumpere” influenceri și creatori de conținut: despre câți bani este vorba

În cazul în care ești creator de conținut sau Influencer pe Facebook și Instagram s-ar putea să te fi confruntat cu mai multe schimbări supărătoare în ultimele luni. Postările tale nu mai sunt la fel de populare, sunt văzute de un număr din ce în ce mai mic de persoane, iar rețelele de socializare au devenit mai mult o sursă de stres, decât de relaxare.

Soluția la care s-a gândit Mark Zuckerberg pentru această problemă deranjantă este una cât se poate de simplă și de primitivă. Aruncă bani la o problemă până o rezolvi. În consecință, Facebook a anunțat că intenționează să creeze un fond de peste un miliard de dolari pentru ”încurajarea” creatorilor de conținut. Ca referință, aceștia au plecat în ultima perioadă către TikTok sau YouTube, într-un ritm accelerat.

Facebook vrea să-și cumpere influenceri și creatori de conținut

Pentru a concura mai bine cu alte platforme precum TikTok sau YouTube, Facebook intenționează să cheltuiască mai mult de un miliard de dolari în programe destinate compensării creatorilor de conținut difuzat pe rețelele sale sociale până la sfârșitul anului 2022, a declarat Mark Zuckerberg miercuri, potrivit AFP.

”Vrem să construim cele mai bune platforme, astfel încât milioane de creatori să-și câștige existența”, a spus șeful companiei-mamă a Facebook și Instagram într-un mesaj postat pe contul său. ”Investiția în creatori nu este nimic nou pentru noi, dar sunt încântat să extind această muncă în timp”, a adăugat el într-un mesaj postat pe contul său de Facebook, promițând „în curând mai multe detalii”.

Ca referință, dacă întregul concept îți este străin, rețelele sociale oferă artiștilor, celor cu un nivel sporit de influență și altor personalități un mod de a-și câștiga existența. Acesta lucru este posibil datorită reclamelor difuzate pe conturile lor, prin posibilitatea organizării de evenimente online cu plată, dar și printr-o remunerație reală plătită de anumite platforme în funcție de popularitatea lor, un fel de salariu.
DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: