14 oct. 2021 | 10:07

Despăgubiri de miliarde de la LG, soluția pentru mașinile electrice cu probleme grave

ACTUALITATE
Despăgubiri de miliarde de la LG, soluția pentru mașinile electrice cu probleme grave

După ce au luat foc mai multe autoturisme Chevrolet Bolt, s-a găsit și vinovatul. Este vorba de LG Electronics, producătorul bateriilor buclucașe. Acum, a sosit momentul despăgubirilor pentru General Motors.

LG Electronics trece printr-o perioadă foarte dificilă și nu este exclus să piardă câteva contracte importante, pe lângă faptul că trebuie să achite nu mai puțin de 1,9 miliarde de lei companiei americane General Motors. Ca referință, GM se află în spatele unor branduri precum Chevrolet, Cadillac sau GMC.

După ce a chemat Chevrolet Bolt în service, GM primește despăgubiri

Din momentul în care a devenit fără echivoc faptul că LG Electronics este responsabilă de defectele suferite de Chevrolet Bolt, au început negocierile între cei doi giganți.

Conform EFE, GM a anunţat printr-un comunicat că acordul cu LG Electronics, prin care s-a angajat să plătească 1,9 miliarde dolari în despăgubiri, îi va permite să recupereze aproape în totalitate cele două miliarde de dolari reprezentate de costurile de reparaţii ale autovehiculelor. Producătorul auto a menţionat că speră să înceapă reparaţiile luna aceasta.

Din punct de vedere fiscal, cei de la General Motors sunt optimiști că, în rezultatele din al treilea trimestru al acestui an, ar trebui să se vadă și compensarea cheltuielilor cu întoarcerea în service din partea LG.

„LG este un furnizor apreciat şi de încredere al GM şi suntem satisfăcuţi de acest acord. Echipele noastre de inginerie şi producţie continuă să colaboreze pentru a accelera producţia de noi module de baterii şi sperăm să începem luna aceasta reparaţiile la autovehicule”, a declarat vicepreşedintele GM pentru achiziţii şi furnizare, Shilpan Amin.

Este important de reținut că, în prima fază, cei de la GM au chemat în revizie doar 69.000 de autoturisme electrice Chevy Bolt, produse din 2017 până în 2019. Aceasta procedură s-ar fi reflectat în costuri de circa 800 de milioane de dolari. Nu a durat însă mult până când a devenit evident că problema este una semnificativ mai complexă și afectează mai multe modele, chiar și cele din 2021.
La 11 ani am instalat primul meu Windows 95, iar la 14 ani mi-am cumpărat o rachetă de Pentium la 133 MHz cu 128 MB RAM si hard disk de 160 MB. După bacalaureat m-am angajat, timp de mai bine de trei ... vezi toate articolele