Deși continuăm să folosim Zoom, gigantul nu este o investiție bună

Deși continuăm să folosim Zoom, gigantul nu este o investiție bună

Zoom este una dintre cele mai importante aplicații software de conferințe video din lume. În contextul actual, aceasta a devenit o utilitate, munca de acasă și școala online face ca platforma să fie un instrument esențial de comunicare.

Rezultatele financiare ale aplicației sunt dintre cele mai bune, deoarece este folosită zilnic de milioane de oameni. Videoconferințele online fac parte acum din viața și munca noastră.

Una dintre facilitățile aplicației este faptul că într-o videoconferință se pot aduna până la 100 de persoane. Prin abonarea a un plan mai bun, aceasta permite 1.000 de participanți la o întâlnire care poate dura și 30 de ore.

„Astăzi suntem un brand global cu peste o jumătate de milion de clienți care au zece angajați, ceea ce ne poziționează foarte bine în sprijinirea organizațiilor și persoanelor fizice care caută să-și reinventeze munca, comunicațiile și colaborarea”, spune directorul general Eric Yuan.

Anul acesta în trimestrul doi, compania americană a înregistrat, pentru prima dată, venituri de un miliard de dolari. Se preconizează ca perioada iulie-septembrie să le aducă 1,015 și 1,020 miliarde de dolari. Analiștii de specialitatea au alte prognoze, ei se gândesc la venituri de 1,013 miliarde de dolari.

Cu toate că platforma are câștiguri mari, acțiunile acesteia au scăzut cu 11%. Veniturile ajustate în trimestrul trei din 2021 ar urma să se situeze între 1,07 și 1,08 dolari pe acțiune. analiști se așteaptă la 1,09 dolari per titlu.
În perioada aprilie-iunie, Zoom a înregistrat un profit de 1,04 dolari pe acțiune, la venituri de 1,02 miliarde de dolari. Ambele valori au fost mai ridicate decât estimau specialiștii.

Care sunt platformele care concurează Zoom?

Google Meet, Webex și Microsoft Teams sunt alte platforme de gen care sunt în concurență cu Zoom. Reprezentanții aplicației au declarat că se așteaptă la un declin al veniturilor. El va veni din partea clienților care au zece angajați sau mai puțin. Această categorie este alcătuită în general din IMM-uri care plătesc lunar facturile.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: