14 ian. 2021 | 13:53

De ce serialele clasice de pe Netflix sau alte platforme sunt mai vizionate decât cele nou lansate

ACTUALITATE
De ce serialele clasice de pe Netflix sau alte platforme sunt mai vizionate decât cele nou lansate

Serialele clasice sunt și nemuritoare, dacă ar fi să te iei după o analiză Nielsen pe platforma Netflix.

Serialele clasice sunt cele cu care mulți dintre noi au crescut și la care mulți se întorc și acum, deși oferta e extrem de variată. Că e vorba de nostalgie sau altceva, se pare că lumea preferă și acum Seinfeld, Friends sau The Office. Deși platforme ca Netflix sau HBO Go vin și cu producții.

E valabil cel puțin în Statele Unite, acolo unde a fost realizată analiza Nielsen.

Serialele clasice de pe Netflix sau alte platforme, nemuritoare

Anul trecut, arată Nielsen, cel mai urmărit serial a fost The Office pe serviciile de streaming video. Pe primul loc la filme s-a clasat “Frozen II”.  Există o mare discrepanță între topul cu cele mai populare filme și seriale de pe Netflix și ceea ce urmăresc cu adevărat cel mai mult oamenii – este una din concluziile primului raport anual realizat de Nielsen pentru serviciile de streaming video.

Nielsen arată că există o iluzie că serialele noi prind mai bine decât cele vechi, dar diferențele ar putea fi și din cauza anilor în care sunt de găsit pe diverse platforme. Queen s Gambit, spre exemplu, a fost lansat anul trecut. The Office a fost lansat în 2005.

Cel mai urmărit serial al anului trecut, potrivit Nielsen, a fost “The Office”, urmat de “Grey’s Anatomy” și “Criminal Minds”. “Ozark”, “Lucifer” și “The Crown” au fost cele mai urmărite seriale originale. Topul filmelor este dominat de animații: “Frozen II” pe primul loc, urmată de “Moana” și “Secret Life of Pets 2”. Există, însă, mari diferențe în ceea ce privește audiența conținutului original și cele mai populare seriale.

Spre exemplu, “Ozark”, cel mai popular serial original, a avut vizualizări de 508 milioane de ore, mult sub “The Office” (952 milioane de ore). În analiza au fost calculate orele petrecute pe platformele de streaming de locuitorii din Statele Unite. Mai mult, au fost analizate vizualizările de pe televizoare, nu și cele de pe alte dispozitive.