25 apr. 2021 | 09:41

Cumpărături plătite prin scanarea palmelor: tehnologia SF, deja folosită. Cum funcționează?

ACTUALITATE
Cumpărături plătite prin scanarea palmelor: tehnologia SF, deja folosită. Cum funcționează?

Amazon revoluționeazăă tehnologiile de plată fără contact, cu o modalitate unică, ce pare desprinsă din filmele SF. Este vorba despre tehnologia de plată prin citirea palmelor.

Tehnologia permite utilizatorilor să își contecteze un card la imprimarea palmei. După ce conectarea imaginii palmei cu respectivul card are loc, oamenii pot plăti cumpărături doar trecându-și mâna peste dispozitivul cititor, fără să fie nevoie să introducă un card în POS.

Sistemul a fost limitat la Amazon Go, Amazon Books și alte magazine mai mici. Cu toate acestea, Amazon l-a instalat acum pe o piață din Seattle Whole Foods și intenționează să se extindă la alte șapte din zonă.

Clienții sunt încântați de noua modalitate de plată

Gigantul Amazon a declarat că feedback-ul clienților a fost foarte pozitiv. Oamenii sunt încântați de viteza cu care se pot înregistra, dar și de viteza cu care pot efectua plățile.

Această nouă facilitate e extrem de utilă în contextul în care e indicată evitarea aglomerațiilor, iar oamenii tind să economisească din ce în ce mai mult timp atunci când își fac cumpărăturile.

Sistemul ar putea ajunge și în Europa

Amazon intenționează să extindă și mai mult serviciul și chiar să îl ofere retailerilor terți. Asta înseamnă că ar putea ajunge și în Europa.

Marii retaileri de la noi, care dezvoltă la rândul lor facilități de plată inovative, cu siguranță vor dori să își extindă modalitățile de plată fără contact, într-o perioadă în care toate companiile se axează pe digitalizare, iar viitorul va fi dominat de tehnologii high tech.

Pe lângă beneficiile oferite companiilor, noua tehnologie va propulsa și mai mult compania Amazon, care ar ajunge să vândă această tehnologie către terții interesați.

Fiind deja cel mai mare retailer online din lume, Amazon își va consolida poziția de lider de piață prin noua tehnologie, dacă aceasta va ajunge să fie implementată la nivel global, în retail.