Cum vei face bani pe Facebook: platforma socială adaugă funcții de monetizare pentru grupuri

Cum vei face bani pe Facebook: platforma socială adaugă funcții de monetizare pentru grupuri

Facebook aduce funcții de monetizare într-o altă parte a serviciului său: grupurile. Rețeaua de socializare testează noi instrumente care le permit administratorilor de grupuri să facă bani, cu noi funcții de cumpărături, strângere de fonduri și abonament.

Compania a anunțat actualizările la evenimentul său anual Communities Summit, unde a spus că noile funcții îi vor ajuta pe oamenii care au grupuri „să susțină” comunitățile pe care le-au construit, conform Engadget.

Facebook te ajută să faci bani

Astfel, monetizarea comunităților se va face prin trei modalități. Primele două, magazine comunitare și strângeri de fonduri, oglindesc funcții în altă parte a platformei. Magazinele comunitare sunt o extensie a funcțiilor existente ale Facebook și le permit administratorilor de grupuri să vândă produse tematice sau alte bunuri.

De asemenea, strângerile de fonduri vor permite administratorilor să finanțeze proiecte specifice sau să „compenseze în alt mod costurile de conducere a grupului”.

 

Dar a treia caracteristică este complet nouă: subgrupurile plătite. Subgrupurile sunt în esență grupuri mai mici, în cadrul unui grup, în care membrii plătesc o taxă lunară pentru a participa.

În timp ce Facebook le permite administratorilor de grup să creeze subgrupuri gratuite, versiunea plătită a funcției este cel mai recent efort al companiei de a crea produse bazate pe abonament.

Facebook a promovat abonamentele ca o modalitate prin care creatorii pot face bani, fie prin buletine informative, fie prin abonamente pentru fani sau pentru streameri. În contextul grupurilor, abonamentele sunt menite să permită accesul la conținut exclusiv sau specializat, cum ar fi „coaching sau networking sau conversații mai profunde”.

Maria Smith, vicepreședintele Comunităților Facebook, spune că Facebook nu se așteaptă că toate grupurile vor dori sau vor avea nevoie de funcții plătite, dar că multe grupuri își vând deja propriile produse sau organizează strângeri de fonduri.

Deci, aducerea instrumentelor direct la ei ar putea fi utilă. Pe de altă parte, grupurile au găzduit, de asemenea, cel mai toxic și mai dezbinător conținut al Facebook, iar compania s-a străduit uneori să țină sub control grupurile problematice.

 

Citește și: