Cum ne-a afectat pandemia viața socială. 13 miliarde de întâlniri au fost ratate în 2020

Cum ne-a afectat pandemia viața socială. 13 miliarde de întâlniri au fost ratate în 2020

Din cauza pandemiei de coronavirus, oamenii au interacționat mai puțin. Un studiu recent efectuat arată că 13 miliarde de întâlniri au fost ratate anul trecut, din cauza crizei sanitare.

Viața noastră socială nu a mai fost la fel în ultimul an. Interacțiunile fizice au fost puternic diminuate de restricțiile impuse la nivel mondial, pe fondul crizei sanitare.

Aproximativ 13 miliarde de întâlniri sociale nu au mai avut loc în 2020

Un studiu recent, efectuat de Julius Meinl în patru orașe din Europa, arată că aproximativ 13 miliarde de întâlniri sociale nu au mai avut loc în 2020 din cauza pandemiei, iar două treimi dintre cei intervievați au spus că întâlnirea la o cafea cu o persoană dragă le-a lipsit cel mai mult.

Sondajul, creat alături de OnePoll, a fost realizat pe un eșantion de 4000 de persoane din Londra, Viena, Milano și București.

Potrivit studiului realizat în București oamenii regretă cel mai mult ieșirile la cafea cu prietenii sau familia (57%), shopping-ul (49%), mersul la cinema (41%), mersul la sală (30%) și ieșitul în club (28%).

„Pandemia a pus pe pauză multe dintre momentele aparent banale din viața de zi cu zi, precum mersul la o cafea, la cinema sau la shopping. Cafeaua Julius Meinl este liantul care aduce din nou împreună prietenii, familia sau care ajută la crearea unor noi legături printr-un simplu salut. Oferim oaspeților din locațiile partenere posibilitatea de a oferi o cafea unui prieten sau unui străin, de a aduce lumea din nou împreună și de a transforma momentele mici în experiențe de neuitat.”, a declarat Mădălina Sultan, Marketing Manager Julius Meinl.

Există și o parte pozitivă în toată această situație. Se pare că, deși au fost privați de socializarea și interacțiunea fizică, oamenii au devenit mai deschiși către alte persoane. Conform studiului, 36% dintre respondenți spun că sunt acum mult mai dispuși să spună „salut” unui străin decât înainte de pandemie.

Tot în cadrul acestui studiu, una din cinci persoane a spus că cel mai probabil loc în care ar începe o conversație cu un străin ar fi la o cafenea.

„Având în vedere aceste descoperiri, Julius Meinl a început campania „Say hello” care se desfășoară până pe data de 31 iulie în toate cafenelele participante din țară. Fiecare cafea Julius Meinl cumpărată aduce pe loc un vocher pentru o cafea gratis pe care îl poți oferi cadou unei persoane dragi sau unui străin”, au transmis reprezentanții Julius Meinl.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: