Clubhouse, de vânzare? Cu câte miliarde ar fi vrut Twitter să cumpere aplicația

Clubhouse, de vânzare? Cu câte miliarde ar fi vrut Twitter să cumpere aplicația

Twitter ar fi purtat discuții pentru o posibilă achiziție a Clubhouse, aplicația care se bucură de un succes enorm.

Clubhouse a atras atenția tuturor după ce a început să crească enorm. Aplicația în format audio a atras, inevitabil, atenția mai multor jucători importanți din industrie. Unii s-au apucat deja să o copieze, însă unii se uită chiar să înghită aplicație.

Twitter ar fi încercat să curteze Clubhouse. Platforma de socializare ar fi purtat discuții pentru o eventuală achiziție în valoare de 4 miliarde de dolari, susțin surse apropiate situației.

Twitter ar vrea să cumpere Clubhouse

Informația a fost prezentată prima dată de Bloomberg, care notează că Twitter ar fi purtat discuții pentru achiziția Clubhouse. Ar fi pus pe masă suma de 4 miliarde de dolari. Negocieri pe acest subiect ar fi avut loc în ultimele luni, dar cele două părți nu s-ar fi întâlnit până acum la aceeași masă, scrie presa internațională.

De remarcat că Twitter are propriul serviciu, oarecum similar cu ce oferă Clubhouse. Se numește Spaces, un chat-room în format audio, care rulează deja de ceva luni.

Clubhouse, între timp, caută să crească și mai mult și a promis că le va permite creatorilor de conținut să-și monetizeze munca, cu bani primiți direct de la comunitatea de fani. Spre deosebire de alte platforme, Clubhouse susține că nu va reține niciun procent.

Poziția giganților, amenințată?

Nu e clar, totuși, de ce ar vrea Twitter să ofere suma de 4 miliarde de dolari în schimbul Clubhouse. Pe lângă faptul că are Spaces, cum spuneam mai sus, a lansa un tool similar cu ce oferă Clubhouse e foarte ușor și multe aplicații au copiat deja acest lucru. Doar că s-ar putea să fie vorba de altceva.

Deși aplicația în format audio a fost lansată anul trecut, are deja un succes enorm. Și asta atrage atenția giganților.

Facebook caută să o copieze, dar Twitter ar vrea direct o achiziție. E o practică des întâlnită în lumea giganților din tehnologie și nu numai. Când simt că poziția le e amenințată, fie caută să vină cu ceva similar și să îngroape eforturile de creștere, fie caută să o cumpere. Astfel, rămân în poziția dominantă. Facebook a făcut așa cu Messenger, WhatsApp și Instagram.

Twitter ar vrea același lucru cu Clubhouse.

Aplicația în format audio se pregătește, între timp, de o nouă rundă de finanțare și vrea să vină și pe Android în câteva luni. Interesul Twitter îi arată că poate negocia de pe poziții de forță.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: