14 sept. 2021 | 19:50

Cea mai populară platformă de conferințe din lume pune la bătaie zeci de milioane de dolari. Care e miza

ACTUALITATE
Cea mai populară platformă de conferințe din lume pune la bătaie zeci de milioane de dolari. Care e miza

Zoom, cea mai populară platformă de conferințe din lume, nu se mulțumește cu succesul uriaș dobândit în perioada pandemiei. Compania dorește să își consolideze poziția puternică pe piață și investește 30 de milioane de dolari în Neat, un producător de echipamente pentru conferințele video din Norvegia.

Nu este pentru prima dată când Zoom investește în Neat. Cu această ultimă sumă de 30 de milioane de dolari, Zoom a investit, în total, t 41 de milioane de dolari în Neat.

Vești bune pentru toți clienții care folosesc acest serviciu

Într-o postare pe blog, Oded Gal, Chief Product Officer la Zoom , a declarat că, prin această nouă investiție, se „triplează” parteneriatul său cu Neat. Toți clienții vor beneficia de pe urma parteneriatului consolidat, a mai transmis oficialul celor de la Zoom.

Neat a avut o relație strânsă cu Zoom de la fondarea sa în 2019 și a anunțat recent că își va extinde portofoliul pentru a sprijini dispozitivele Microsoft Teams.

„De la lansarea lui Neat în 2019, am împărtășit o călătorie uimitoare, ajutând clienții să se bucure de experiențe încântătoare în spațiile de întâlnire – chiar și în timp ce definiția spațiului de întâlnire a evoluat.

Așteptăm cu nerăbdare să continuăm să inovăm și să oferim tehnologii unice și capabilități avansate care oferă clienților experiențe de colaborare bogate și semnificative în munca hibrid”, a declarat Simen Teigre, CEO la Neat.

Rezultatele financiare oficiale arată excepțional pentru Zoom. În trimestrul doi din 2021, compania americană a înregistrat pentru prima dată venituri de un miliard de dolari. De asemenea, pentru perioada iulie-septembrie 2021 se așteaptă la venituri între 1,015 și 1,020 miliarde de dolari, în timp ce analiștii estimează 1,013 miliarde de dolari.

Din nefericire pentru Zoom, luna trecută, acțiunile Zoom Video Communications Inc au scăzut cu 11%. Acest lucru se datorează faptului că estimările analiștilor companiei nu mai sunt la fel de optimiste cu privire la evoluția financiară pe acest semestru.