27 mai 2021 | 17:50

Cea mai ciudată campanie pro-vaccinare vine de la Guvern: ”conține călătorii în străinătate”

ACTUALITATE
Cea mai ciudată campanie pro-vaccinare vine de la Guvern: ”conține călătorii în străinătate”

Guvernul a prezentat joi patru noi spoturi de promovare pentru campania de vaccinare, prin care speră să îi convingă pe români să treacă pragul centrelor de imunizare și să se vaccineze.

Executivul de la București a lansat o nouă campanie de comunicare, în parteneriat cu UNICEF, care are rolul de a-i convinge pe români să se imunizeze împotriva noului coronavirus.

Campanie pro-vaccinare – prin spoturi emoționale

Premierul Florin Cîțu spune că noua campanie de promovare a vaccinării e bazată pe emoție și le transmite oamenilor că vaccinarea înseamnă revenirea la normalitate.

”Venim cu o abordare bazată pe emoție, pentru că vaccinarea nu înseamnă doar statistici, ci este un bun comun de care avem nevoie pentru revenirea la normalitate. Fiecare român care încă nu s-a vaccinat ar trebui să se gândească la ce-i lipsește, la cum i se va schimba viața dacă s-ar vaccina: să-și vadă mai des părinții, copiii să se întoarcă la școală, să meargă în concediu fără teamă”, a afirmat joi, premierul Florin Cîțu cu ocazia lansării acestei campanii de comunicare în parteneriat cu UNICEF.

Trei dintre cele trei spoturi de promovare au o abordare generală, adresându-se tuturor cetățenilor, iar celelate au un public țintă, adresându-se în special elevilor, turiștilor, mamelor, bunicilor, tinerilor din România.

Unul dintre cele patru noi spoturi sună astfel: „Ce conține vaccinul? Să nu mai fiu tristă! Să nu mai fie școala online! Să pot să o iau în brațe pe doamna învățătoare! Să pot sta în clasă cu toți colegii mei, fără mască! Mi-e foarte dor de ei! Vaccinul înseamnă să mă bucur de copilărie! Alege să te vaccinezi acum. Împreună învingem pandemia!”

În total vor fi 11 spoturi pentru promovarea vaccinării în România. Acestea vor fi difuzate la TV, radio și online, pe o perioadă de 6 luni. Pentru această campanie de promovare, Guvernul nu a alocat fonduri.