Ce nu știu românii despre Lidl. De unde provin, de fapt, produsele pe care le cumpără zilnic din magazine

Ce nu știu românii despre Lidl. De unde provin, de fapt, produsele pe care le cumpără zilnic din magazine

Lidl e un magazine cu o prezență sporită în România. Interesant e, însă, de unde provin majoritatea produselor pe care le găsești acolo.

Pe rafturile magazinelor Lidl din România se găsesc mii de sortimente de produse – unele sunt marcă proprie, altele sunt colaborări cu producători locali. Gama, însă, e diversificată mereu.

Compania susține că în magazinele Lidl România există o gamă de 3.155 de produse individuale pentru uz zilnic ce se găsesc permanent la raft.

Sortimentul permanent este completat de un număr mediu de 1.260 de alte produse, disponibile periodic în promoţiile săptămânale, potrivit unui raport al companiei. În total sunt astfel aproape 4.500 de bunuri.

De unde provin produsele Lidl

„Gama de produse include peste 34% de articole regionale provenite de la furnizorii locali, o cantitate de 151 de produse alimentare organice, şi 47 de produse certificate Fairtrade.“, arată compania într-un raport.

Un alt specific al Lidl este ponderea mare a produselor marcă privată.

„Gama de produse marcă proprie reprezintă 82% din gama totală de produse. Produsele de marcă reprezintă 18% din gama totală de produse.“

De regulă, la ceilalţi retaileri din piaţă numărul de articole marcă proprie nu depăşeşte o treime din total. Retailerul german Lidl activează pe piaţa de discount din România, magazinele companiei având suprafeţe de circa 1.000-1.300 mp. Lidl are pe plan local cinci depozite, ultimul inaugurat fiind cel din Roman. Acesta a fost primul din zona Moldovei şi aprovizionează în jur de 50 de magazine din zona de Nord – Est a ţării. Mai mult, Lidl construieşte al şaselea depozit lângă Bucureşti.

Discounterul german a deschis anul trecut 33 de magazine – unităţi noi, construite de la zero, şi relocări, respectiv înlocuiri ale unor unităţi mai vechi – apropiindu-se astfel de pragul de 300 de puncte de vânzare pe plan local.

Germanii au obţinut în 2019 afaceri de aproape 10 miliarde de lei.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI
Citește și: