Call of Duty: Warzone rezolvă problema trișorilor, în sfârșit: ce soluție au găsit creatorii
Call of Duty: Warzone este unul dintre cele mai populare jocuri de pe mapamond și, în același timp, raiul pe pământ pentru hackeri, trișori și adepți de cheat-uri. Din fericire, după lupte seculare, Activision se pare că va face ceva în legătură cu dezastrul din joc.
În cazul în care te-ai supărat enorm din cauza trișorilor din Call of Duty: Warzone, Activision are un plan în două etape pentru a remedia problema. Intitulat Ricochet Anti-Cheat, mecanismul va funcționa atât de partea serverului, cât și a clienților, gamerii efectivi. Va funcționa în egală măsură în Warzone și Vanguard, imediat după ce acesta din urmă se lansează oficial, pe 5 noiembrie.
Call of Duty: Warzone și Vanguard, fără trișori
Pe partea serverului, jocul promite să facă o treabă mai bună în a identifica și îndepărta persoane care încearcă să trișeze. În Warzone își va face simțită prezența odată cu următoarea actualizare majoră, Pacific, înainte de finele anului. În Call of Duty: Vanguard, va fi inclus din prima zi de disponibilitate.
La capătul celălalt al firului, pe PC-ul jucătorilor, va fi introdus un driver care monitorizează tot ce se întâmplă și rulează pe sistem pentru asigura o experiență fără interferențe. Ca referință, majoritatea cheat-urilor se utilizează printr-un progrămel pe care îl rulezi în afara jocului, dar, pe care, îl poți apela sau controla în timpul conflictului cu inamicii.
Noul driver va rula la nivel de kernel, cel mai profund nivel de funcționalitate al unui sistem, alături de driverul de placă de bază sau placă video și componente fundamentale ale sistemului de operare. Deși nu este foarte clar dacă va influența negativ performanța jocului, Ricochet Anti-Cheat nu va rula în permanență pe sistem, ci se va lansa doar pe parcursul sesiunilor de gameplay. Nu contează dacă vei rula Warzone sau Vanguard, efectul și comportamentul vor fi identice.