BMW a stabilit un nou record impresionant: ce planuri are pentru 2025

BMW a stabilit un nou record impresionant: ce planuri are pentru 2025

Aproximativ 70% dintre vehiculele vândute până acum au fost modele plug-in-hybrid.

BMW a vândut un milion de vehicule electrificate și intenționează să atingă vânzări de două milioane de vehicule complet electrice până în 2025, a anunțat producătorul auto într-un comunicat.

Aproximativ 70% dintre vehiculele electrificate vândute până acum au fost modele hibride, a declarat Pieter Nota, membru al consiliului de conducere pentru vânzări, în cadrul unei mese rotunde cu reprezentanți ai mass-media.

Producătorul auto consideră că modelele plug-in vor continua să joace un rol important, în special pentru clienții care nu au acces ușor la încărcătoare, a spus Nota.

Continuarea modernizării mașinilor care ard combustibili fosili a fost un alt pas important pentru a face industria mai sustenabilă, a spus el. „Numai atunci putem face diferența în baza de clienți”, a spus Nota.

BMW investește în inovație

BMW investește într-o gamă de tehnologii, în loc să se concentreze exclusiv pe mașinile complet electrice pentru a reduce emisiile și se opune interdicțiilor totale privind achiziționarea de mașini cu motor cu combustie.

Producătorul auto urmărește ca cel puțin 50% din vânzările globale să fie complet electrice până în 2030, dar a repetat în numeroase ocazii că lipsa infrastructurii de încărcare a fost o barieră majoră în calea adoptării mai rapide de către consumatori a vehiculelor electrice.

Vânzările BMW în noiembrie au fost ușor sub nivelurile de anul trecut, a spus Nota, deoarece lipsa de cipuri a continuat să restrângă oferta. Cu toate acestea, compania a rămas încrezătoare că va înregistra o creștere absolută a veniturilor comparativ cu anul trecut, a spus el.

Cu toate acestea, mărcile cu cea mai mare scădere a vânzărilor au fost Mazda, în scădere cu 59 la sută; Ford, în scădere cu 55 la sută; Nissan, în scădere cu 49 la sută; Citroen, în scădere cu 47 la sută; și Jaguar, în scădere cu 46 la sută.

În același timp, brandurile germane au suferit și ele: Mercedes-Benz a scăzut cu 37%, BMW a scăzut cu 32%, iar Opel a scăzut cu 29%.

Citește și: