Așa arată ochelarii viitorului, de la Facebook. Tu i-ai purta?
Cine s-ar fi gândit vreodată că Facebook și Ray-Ban vor pune bazele unui parteneriat pentru a revoluționa piața ochelarilor de soare? Ei bine, iată că se întâmplă!
Gigantul Facebook lansează ochelarii Ray-Ban Stories, creați împreună cu Ray-Ban (marca este deținută de gigantul de ochelari EssilorLuxottica). Compania speră că aceștia vor fi purtați pentru a face poze și scurte videoclipuri, pentru a asculta muzică și pentru a efectua apeluri telefonice, de către oricine persoană care are peste 13 ani.
Ai da aproape 300 de dolari pe acești ochelari?
Pe piața din Statele Unite ale Americii, ochelarii se vând la prețul de 299 de dolari și vin în trei stiluri diferite, pentru gusturile fiecărui cumpărător, inclusiv iconicul Ray-Ban Wayfarer. De asemenea, sunt disponibili într-o gamă extrem de variată de culori, semn că Facebook vrea să împace toate preferințele cromatice ale viitorilor cumpărători.
Ray-Ban Stories rezolvă una dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă Google Glass și mulți alți ochelari inteligenți, ciudați și funky din trecut. Componentele electronice sunt extrem de bine ascunse, doar câteva indicii finuțe trimițând la ideea că ar fi vorba despre niște ochelari inteligenți și neobișnuiți.
Hind Hobeika, manager de produs pentru dispozitivele de realitate augmentată de la Facebook Reality Labs, a spus că aceștia sunt „primii ochelari inteligenți pe care oamenii vor dori cu adevărat să îi poarte”.
Cei care au testat deja ochelarii spun că primul lucru pe care îl resimt este confortul. Ochelarii se simt la fel de bine precum clasicii Ray-Ban.
Ochelarii aceștia sunt ideali pentru a asculta muzică sau pentru a efectua apeluri telefonice, cei care i-au testat spun că sunetul se aude excepțional de bine, atât pentru muzică, cât și în timpul conversațiilor telefonice.
Singurul inconvenient ar fi că, atunci când asculți muzică la acești ochelari, oricine din apropierea ta poate auzi sunetele.
Ochelarii pot realiza numai videoclipuri de până la 30 de secunde, iar LED-ul de pe partea din față a ochelarilor este menit să fie vizibil de la 25 de metri distanță; strălucește tot timpul când faci un videoclip. Important de menționat este că poți activa Asistentul Facebook prin intermediul aplicației View pentru a utiliza comenzi vocale pentru realizarea de fotografii și videoclipuri.